Zeph Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 How? Står den på bilen? Er vel ein mørk, vinrød metallic? Antar eg må ha klarlakk i tillegg. Fant eit par tråder og sider om tips til lakkering, men jo fleire jo betre :) Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 Ring nissan og si reg.nummeret på bilen din. Så får du opplyst om hvilken lakk-kode du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Jeg har faktisk prøvd å lage en tråd om dette, men den er selvsagt noe ufullstendig enda. Hvis du vil finne ut din lakk-kode, ser du på samme plata som chassi-nummeret. Dette strår i motorrommet, på venstre side. Se på innsuget ditt, og så mot torpedoen. Der skal det være to koder på 3 (bokstaver og tall). Den første er utvendig lakk, den andre forteller om interiøret. Hvis du finner det ut, skriv gjerne en oppdatering i denne tråden, så kan jeg føre den opp i Lakk-kode tråden for fremtidige referanser. Fy faen for en proff ordbruk! :D Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 På plata med chassinummer, vekt osv..står det følgande: Colour Trim Farbe, Polst APO K Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 AP0 står det vel faktisk. A P (null) altså. Så vidt jeg vet ebstår lakkodene av to bokstaver og ett tall i de fleste tilfeller. K er for interiørkoden. Rett meg hvis jeg tar feil. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirrmk Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Antar eg må ha klarlakk i tillegg. Fant eit par tråder og sider om tips til lakkering, men jo fleire jo betre :) Ville du vært så vennelig å publisere disse nettsidene? Kanskje jeg også kan innhente noen tips i samma slengen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Antar eg må ha klarlakk i tillegg. Fant eit par tråder og sider om tips til lakkering, men jo fleire jo betre :) Er det metallic så må du ha klarlakk også ja... Hva skal du lakkere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Trengte ikke å oppdatere lista mi heller. AP0 er oppført som Sunset Pearl Metallic. Jeg vet ikke hvor godt denne beskrivelsen passer men...det står nå hvertfall det :P "Fargekoder" heter tråden ;) Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeph Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2005 Er det metallic så må du ha klarlakk også ja...Hva skal du lakkere? Var meininga å lakkere lister på fanger, speil og dørhåndtak. Siter Nissan Primera P11 98-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg