bussemannen Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Her er minstemannen min :D Henger vi lagde til Savagen... Og en samling med noen av de andre bilene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Tid og pengesluket mitt Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 hvordan får jeg satt inn bilder her a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 hvordan får jeg satt inn bilder her a? bare å srkive inn [i MG]bildeadresse.no/bilde.jpg[/img] (uten mellomrom i IMG da) Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Her er da min landmax 2, 1:8 bil...toppfart 120. 3,2hk motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar600 Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Jeg har bare noe nikko greier... går ca 30km/t... legger ikke ut bilde enda.. holder på og lage de om til gatebiler... Ting tar tid! (en Pegouet(eller no) og en citroëng) så sånn ut før jeg begynte (ikke mine bilder): kan legge ut noen bilder åssen de ser ut senere... Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakonsenjr Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 dette er mine rc bil karosserier da xD driver mest med drift men har en bane bil som jeg fikser opp en tamiya evo5 Siter renault 5 gte 88 modell renault dauphine 1961 modell volvo 240GL 1986 modell mini morris 1969 modell så og si solgdt bmw 2002 1973 modell solgdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddii Skrevet Februar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2010 Noen i Nærheten av Gardermoen som vil kjøre RC med meg? :) jeg kjører en SavageX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Februar 15, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 Har ikke bensinbil lenger, men her er min forrige bil! Det er en FG Monstertruck, med noen modifikasjoner :) Det som er gjort er : -plastdeksel foran drev -Større servo -Sveisa sperre -Tatt bort en demper på hver side bak -Støydempa plugghette -Hjemmelaget eksos -To stykk batterier Lakken er litt spesiell! Er blitt brukt billakk! Fikk en kompis av meg som jobber på et lakkeringsverksted til å lakke den! Den var først koksgrå, men ville ha en annen farge. Derfor er den lakkert på utsiden! Gadd ikke å svi av en høvding på et nytt karosseri for å få denne lakken ;) Som dere ser, så fikk den MYE juling:tannløs: Er en veldig morsom bil, siden det er en motorsagmotor i den:thumb Og ja, jeg veit at dekkene er feil vei! Dette bildet er tatt etter at den ble solgt! Er han som kjøpte den, som har satt dekkene sånn ;) Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pionersport Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Legger ut alt jeg eier jeg! ;P stress med en og en ;) Siter VW passat 25006Ford fiesta 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 baja 5b v1 med ddm sidemontert dominator potte og obr 27,2 raceport motor .. myyye snacks og mer skal det bli Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 baja 5b v1 med ddm sidemontert dominator potte og obr 27,2 raceport motor .. myyye snacks og mer skal det bli kul den:) har litt lyst på 5T jeg. vurderte du den også? vet jo at 5b er litt billigere både innkjøp og deler. hva slags oppgraderinger har du gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 hei 5b og 5t er samma bilen.. bortsett fra karosseri og litt plstkasser... oppgraderinger -27,2 raceport motor ca 5000 kr -ddm dominator eksos ca 1000 -spektrum dx2s radio med telemetri .teamfasteddy kulelagerkit - outerwears -gbe struts foran og bak -alu dempertårn bak (kommer foran også) -proline karosseri og undertray -darksoul frontfanger i 3mm stål hitec 805mg servo på styring og jr s100 på gass brems har forresten bremser fra skunkworks til og ha på foran men disse kommer vel i morra eller noe grunnen til at jeg valgte 5b fremfor 5t er først og fremst at karosseriet til 5t koster 2000 kr når du må ha nytt og det må du--- sjekk http://www.rc-racing.no for gode tilbud Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Lånt bilde. Har ein omtrent heil like denne Corvetten med 4wd. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg