Gå til innhold

Gatebil har tapt seg..

Ranger emnet


roadbloc

Anbefalte innlegg

De fleste har "Crew" t-skjorte.... ;) og et skjema i den ene hånda og en penn i den andre...

 

Ok. Så det er ikke noe bestemt tidsrom eller dag? Er ikke altid like fet å sitte å overvåke bilen hele helgen. Som du sikker forstår?

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bedømming av bilene skjer på lørdagen mellom 10 og 14. Starter som regel i depoet og kikker på bilene der for så å gå noen runder på gocartbanen. I tilegg må vi se på bilene som kjører på banen.

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det også var ganske dårlig på go'carten og oppe på plassen. Hadde hvert bedre om de hadde gjort det sånn at folk hadde sendt en mail til de med specs og bilder. Også lagt de ut på nettet så kunne folket stemt ut de som skulle stå der oppe.. Hadde hvert mye bedre for da blir hvertfall alle fornøyde..

 

Jeg synes at det er gatebilene som skal stå på plassen, ikke sånne extrem biler som man ikke får reg. på. Men det var morsomt å være der i år.. Masse folk, mye underholdning! Bra med biler (kunne spart meg for alle de stygge bilene).

 

 

 

Var et helvete rot med parkering der i år! Brukt 45min/1 time på å komme fram til parkeringa.. Det er kjedelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men som kjører friskere enn de fleste på banen :pray .. så hold kjeft :fuckme2:

MeSs

 

Det det går på er at det sies i reglene at bilen skal være hel og grei noe den 200sx en ikke var det står også at alle kan komme og prøve bilen sin på bane så sant den ser ok ut og er registrert. Det er prinsipp regler for alle ikke bare for noen vettu.

91" volvo 940 Bruksvogn 533000 km 75" volvo 242 sladde vogn 75" volvo 242 langtidsposjekt 72" volvo b57 buss

86" volvo 745

Proud member of Volvo Skrensærlag :)

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dommerene i aksjon. De gangene jeg har sett dem har dem gått rundt å sett på biler, det virker som om førsteintrykket har mest å si.

Har du blanke hjul og dekaler er nye av jobben gjort.

Det har vel mange sett å ut ifra resultarter, ihvertfall tidligere.

 

Er ihvertfall ingen som har gått noe i dybden på det som har vært gjort.

Har faktisk en erfaring på dette, ikke bare noe jeg tror. Klart, det kan bare være jeg som har hatt uflaks.

 

Mener fremdeles at best shine ikke var riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedømming av bilene skjer på lørdagen mellom 10 og 14. Starter som regel i depoet og kikker på bilene der for så å gå noen runder på gocartbanen. I tilegg må vi se på bilene som kjører på banen.

 

Ok. Da vet jeg det. Er vel bare å lage et info stativ om bilen stående.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dommerene i aksjon. De gangene jeg har sett dem har dem gått rundt å sett på biler, det virker som om førsteintrykket har mest å si.

Har du blanke hjul og dekaler er nye av jobben gjort.

Det har vel mange sett å ut ifra resultarter, ihvertfall tidligere.

 

Er ihvertfall ingen som har gått noe i dybden på det som har vært gjort.

Har faktisk en erfaring på dette, ikke bare noe jeg tror. Klart, det kan bare være jeg som har hatt uflaks.

 

Mener fremdeles at best shine ikke var riktig.

 

Det er klart at førsteinntrykket har mye å si, men det kreves ikke spesiellt skarpt gangsyn for å se om overgangen mellom f.eks skjerm og panser er jevn på begge sider. Det er ganske mange som kjøperfin styling, men ikke klarer å montere den skikkelig.

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye negativt og posetivt om gatebil her....det som er litt gøy å se er at alle de som fikk plass/kjente o.s.v er posetive mens de "vanlige" er negative. Selv fikk vi en kjempe plass etter endel rot så vi ble jo selvfølgelig veldig fornøyd, det vi syns var synd er at mange av de råe "ukjente" bilene ikke slapp inn....var på campen på lørdag å her stod det mye!! fett som helt klart burde vært på go-cartbanen.

 

Håper flere av de "ukjente" bilene vil være på go-cart banen i september....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang . bedømming av utstillte biler:

 

Til de som vil øke sjansene sine vil jeg be dere lese Bilsport nr 13. Der står det en rekke meget gode tips for å vise seg og sin stolthet fra best mulig side.

 

Dommerne er som nevnt genuint bilinteresserte mennesker. Er det noen vi ser totalt bort fra så er det "den med størst stereo og flest klistremerker!"

 

Viktige ting er helhet på stilen, at alt ikke er original tilbehør, at det ikke bare er blankt utenpå( hjelper lite med lakk til flere 10K hvis det er masse sprut i innerskjermer, gromme felger som er møkkete inni, upussa ruter osv.

 

Alt teller, likeledes området rundt bilen. Har folk slengt fra seg søppet rundt din bil, plukk det opp og kast det i kassa.

 

Har sett MANGE supertøffe biler som hadde fått pokal dersom eieren hadde tatt det daglige vedlikeholdet litt mere nøye. Ikke skyld på at det er liten tid til å vaske ol. Hovedvasken skjer i uka før treff, vasken på treff er bare for å få bort skitt fra turen til treffet.

 

Siden min tid på Gatebil går med til å se på andres biler, har jeg stillt ut på mange svenske treff med mine biler. Har fått noen pokaler og mye bra tilbakemeldinger, på ikke så dyre og gromme biler, men de har vært SUPER strøkne og helt 100% shina. Da viser du at du legger sjela di i bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er alltid litt krøll på plasser med veldig mye folk...

samma problemet er det på Gardemoen flyplass...men det kommer like mye folk hvert år for å fly :disco

 

Glad det ikke er noen som godkjenner hvilke folk som får lov til å fly der med tanke på utseende og hvor mye man er påkostet.....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mye negativt og posetivt om gatebil her....det som er litt gøy å se er at alle de som fikk plass/kjente o.s.v er posetive mens de "vanlige" er negative.

 

Jeg er en av de "vanlige" jeg, jeg måtte gå fra et jorde langt faen i vold, og var gjennomsvett før dagen begynte. Jeg hadde med varm iste (ergo, bare te) og hadde mindre penger enn antatt så hadde svimlende 50kr i lommepenger. Fant meg et sted å sitte å satt der :)

Folk må lighten opp litt. Gatebil er gromt enten man inrømmer det eller ikke.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mening er at gatebil må få lov å vokse. og da utvikler det seg selvfølgelig til noen sure fjes. gatebil entusiaster vokser og vokser. i 2003 var det 16 000stk på rudskogen, i år var det 28 000. det vil si at det bare blir fler og fler.

tenk dere da hvordan ting blir om 5 år. da er det vell rundt 70 000 som kommer. og av disse er det sikkert hvertfall 30 000 biler. hvordan skal man da få inn alle bila?

 

jeg syns Leif og henrik og alle "sjefene" i gatebil har gjort en knall jobb.. og håper di fortsetter det.

Men jeg vil også takk han med M5 blå stv, pedern, vidar strand, klypen, quarnis, osv osv for FEIT oppvisning på banen..!!!

 

men ikke rud og DALpekk :fuckme2: (dritt lei og bli tråkka på foten VÆR gang dem skal på den jæ...la pallen..!!!)

 

OG til dere som sitter der nå å sutrer over at pedern fikk noen kr til bmw.

 

HVEM av deltagerne satser mest på Treffa? hvem kjører så ting faller sammen?

 

personling syns jeg pedern sku hatt full spons på skadene på bmw'n.. han satser liv og lemmer og jobber døgnet rundt hele året for at dere skal få noe RÅTT og se på.

 

men syns Breisladden skal få mer for prestasjonen enn hvem man er.

 

gi nå for pokker han i den blå M5 stv snart en premie. finnes ikke en som drifter mer enn han. kansje kenneth, men alikevell,

 

Takk for meg..

1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.!

 

http://Www.Quickshine.no bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mening er at gatebil må få lov å vokse. og da utvikler det seg selvfølgelig til noen sure fjes. gatebil entusiaster vokser og vokser. i 2003 var det 16 000stk på rudskogen, i år var det 28 000. det vil si at det bare blir fler og fler.

tenk dere da hvordan ting blir om 5 år. da er det vell rundt 70 000 som kommer. og av disse er det sikkert hvertfall 30 000 biler. hvordan skal man da få inn alle bila?

 

jeg syns Leif og henrik og alle "sjefene" i gatebil har gjort en knall jobb.. og håper di fortsetter det.

Men jeg vil også takk han med M5 blå stv, pedern, vidar strand, klypen, quarnis, osv osv for FEIT oppvisning på banen..!!!

 

men ikke rud og DALpekk :fuckme2: (dritt lei og bli tråkka på foten VÆR gang dem skal på den jæ...la pallen..!!!)

 

OG til dere som sitter der nå å sutrer over at pedern fikk noen kr til bmw.

 

HVEM av deltagerne satser mest på Treffa? hvem kjører så ting faller sammen?

 

personling syns jeg pedern sku hatt full spons på skadene på bmw'n.. han satser liv og lemmer og jobber døgnet rundt hele året for at dere skal få noe RÅTT og se på.

 

men syns Breisladden skal få mer for prestasjonen enn hvem man er.

 

gi nå for pokker han i den blå M5 stv snart en premie. finnes ikke en som drifter mer enn han. kansje kenneth, men alikevell,

 

Takk for meg..

 

Enig!Han med den blå M5 stv. skulle hatt en premie for lengst!

Han og Kenneth Moen var de eneste på lørdag ihvertfall som driftet der det kunne driftes! :pray Det er sånnt som er morsomt å se på.. Ikke overstylede biler med "pappa gutter" bak rattet!

Bare lurer på en ting.. Har det vært premier for årets prosjekt/årets nykommer på gatebil før?? Hvis ikke, så er det veldig merklig egentlig..Da får jo vi med ukjente navn lettere sjangs til å vinne priser og!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår