Gå til innhold

kvinne kjørte i 170 med unge i baksetet.

Ranger emnet


jumbo

Anbefalte innlegg

  • Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her kom det mye "lure" utsagn synes jeg !

Først må jeg si at Jonte kom meg i forkjøpet ! Blir bare sint av å høre på alt mølet som rdl driver å poster her !

Jeg sier ikke at jeg er noe bedere enn noen her, men jeg skryter da hvertfall ikke av å kjøre som en komplett idiot ! Jeg PRØVer hvertfall å tenke litt før jeg gjør noe. 160 km/t eller hva det var i tykk tåke er jo ren idioti !!

 

Er enig med de fartsgrense greiene dine oxo ascona, men jeg synes det er ganske dustete å si at det ikke er noen stor forskjell på 110 og 170 km/t. På veldig mange biler som går på vegen i norge endrer kjøreegenskapene og oppførselen til bilen seg ganske mye akkurat rundt disse hastighetene....

 

Jeg er ikke bedere enn noen andre og synes oxo det er morro å kjøre fort, og vil si det rimelig forsvalig mange steder, hvis man tar veien, dekk,bil +++ i betrakting.. Men det vil alltid være en risiko for at ting går galt og de bare øker med hastigheten uansett hva dere sier !!

MEn det dummeste jeg vet er at folk er så høye på pæra og er verdensmestere og skryter seg selv opp i skyene.

DET ER BARE TOSKETE !! En dag driter oxo du på draget !

 

Å kjøre alene fort er noe helt annet enn å kjøre med passasjerer, fordi da har du jo ansvaret for de oxo !!

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å kjøre fort og å kjøre svin... og å kjøre som en idiot blandt andre traffikanter på en vei som ikke er av de beste med et lite barn i bilen - og i tillegg i rus - det er så tåpelig at vedkommende burde fått målt intelligensen :mad:

 

At farten tilfeldigvis ble anslått til 170km/t, om fartsgrensene er for høye eller for lave, om det var i tredje gir eller om RDL har gjort et ærlig forsøk på å oppføre seg enda mer hjernedødt har veldig lite med denne konkrete saken å gjøre. Det forandrer ikke hvor tåpelig det er å gjøre noe slikt.

 

...og når det gjelder å skade forumet, så er det et par individer i denne tråden som gjør en utmerket innsats den fronten spør du meg.

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Så du forhåndsdømmer folk, og mener at det er helt greit liksom?

DUST.

 

ja i dette tilfellet mener jeg det er greit å anta at hun kjørte i påvirket tilstand. kall meg akkurat hva faen du vil men jeg mener når det er mistanke om kjøring i påvirket tilstand er det det i di aller fleste tilfeller, men at resultetene av prøver som er tatt kansje ikke har kommet, ergo kunn en mistanke inntil videre.

- '72 Datsun 240z rb26dett

- '91 Skyline gts-t rb26dett

x '84 Nissan Silvia s12

x '86 Nissan Bluebird Turbo

x '89 Nissan 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

 

ja i dette tilfellet mener jeg det er greit å anta at hun kjørte i påvirket tilstand. kall meg akkurat hva faen du vil men jeg mener når det er mistanke om kjøring i påvirket tilstand er det det i di aller fleste tilfeller, men at resultetene av prøver som er tatt kansje ikke har kommet, ergo kunn en mistanke inntil videre.

 

Jeg har vært mistenkt for kjøring i påvirket tilstand selv jeg, 2 ganger faktisk.

 

på det grunnlaget vil du sa selvsagt si at jeg kjørte i påvirket tilstand?

 

Forøvrig er jeg VELDIG sterkt imot kjøring i påvirket tilstand, og mener at det ikke skal forekomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Neida, en normal bilfører mestrer ikke alle situasjoner bak rattet, ei heller i 30km/h.

Det er en kalkulert risiko å ha lappen.

 

Jeg har hatt lappen i noe over 5 år, og har kjørt flere hundre tusen km, og har hatt over 300km/h.

'

 

 

 

Over 300km/t på hva?? I fly??

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Schlasken

når jeg leser sånt regner jeg med at hun er skyldig. jeg er ingen rettsinnstanst som må ta hensyn til det 'uskyldig til det motsatte er bevist' tullet.

 

 

Kanskje litt vanskelig for oss å si at hun kjørte i beruset tilstand, men hva baserer politiet sin siktelse på, hun må jo ha sett litt skjev ut siden hun ere mistenkt for å kjøre i beruset tilstand...

 

Men Schlasken er jeg er helt enig med deg, kaller ikke dette å forhands dømme folk jeg, men jeg baserer dette på egne meninger...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jackass

 

 

Kanskje litt vanskelig for oss å si at hun kjørte i beruset tilstand, men hva baserer politiet sin siktelse på, hun må jo ha sett litt skjev ut siden hun ere mistenkt for å kjøre i beruset tilstand...

 

Men Schlasken er jeg er helt enig med deg, kaller ikke dette å forhands dømme folk jeg, men jeg baserer dette på egne meninger...

 

Politiet baserer ofte siktelser og mistanker på feberfantasier og hva de selv tror.

Jeg har som sagt selv vært mistenkt for kjøring i påvirket tilstand, ikke mindre enn 2 ganger, og jeg har ALDRI så mye som lukta på en ølkort før jeg kjører bil.. Jeg har heller ALDRI brukt ulovlige naturlige eller kjemiske substanser for å blir ruset.

 

Men politiet, ja de trodde jeg var rusa ja.. Gudene vet hvorfor.

 

Men, det er jo samme tjenestemann som 2 år senere klarte å spørre meg om hvor jeg hadde stælt bilen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksen dame, kjører i 170km/t. kanskje hu var stressa som faen, skulle rekke noe überviktig. og det toppet seg kanskje når hu blei stoppa av purken, det kunne også for alt vi veit vært noe helt nytt for hu, kanskje hu var blakk, og ikke hadde råd til å betale bot og forsørge ungen. ALT MULIG RART kan ha gjort at hu var stressa, og purken dermed fikk mistanke...

 

170km/t er ikke nødvendigvis fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

 

170km/t er ikke nødvendigvis fort!! [/b]

 

 

 

Virker ikke som alle egentlig har fått med seg det hele poenget, jeg mener kjør gjerne i 170km/t men vær alene i bilen..

 

Med en unge i baksete så er det nødvendigvis FOR fort...

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

 

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jackass

 

 

 

Virker ikke som alle egentlig har fått med seg det hele poenget, jeg mener kjør gjerne i 170km/t men vær alene i bilen..

 

Med en unge i baksete så er det nødvendigvis FOR fort...

 

Hvorfor er det mye bedre når man er alene i bilen?

En ulylkke rammer ofte folk utenfor bilen uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Hvorfor er det mye bedre når man er alene i bilen?

En ulylkke rammer ofte folk utenfor bilen uansett..

 

Er jo noe som bør tenkes på.

Ofte andre som har barn i bilen ..

Som holder de norske lovene og holder fartsgrensene ..

Men som alikevel lett kan rammes av at feks noen mister kontrollen i høy fart ..

 

Men alikevel : 170 med barn i bilen, ser jeg på som mye mer alvorlig, enn å kjøre i 170 uten passasjerer / barn i bilen .. Sjansen er mindre for at noe skjer. Med tanke på at barn/passasjerer lett kan distrahere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår