Gå til innhold

Posten om min 240 :)

Ranger emnet


Channah

Anbefalte innlegg

 

Konstruktiv kritikk (og min mening):

-Bytt den grillen fortere enn fortest! Bytt om ikke til helsvart med en gang så ialle fall til den originale!

-Øyelokk ser ikke ut på en 240, send dem i retur!

-Fargekombinasjonen i intriøret var ikke helt heldig, og den malte "Volvo" på mattene fikk helt feil effekt!

 

helsvart volvo grill er orginalt.

hva er d som ikke er heldig med fargen i interiøret mitt da?

har fått masse ros for interiøret og gulvmattene, og syns d er fint selv.

var IKKE pent da alt var beige ihvertfall.!

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

helsvart volvo grill er orginalt.

hva er d som ikke er heldig med fargen i interiøret mitt da?

har fått masse ros for interiøret og gulvmattene, og syns d er fint selv.

var IKKE pent da alt var beige ihvertfall.!

 

Jeg synes kombinasjonen med r-sporttrekka, svart/beige resten og de malte detaljene på mattene ikke passet så veldig bra i hop.

Min mening.

Og smaken er jo som kjent som baken.....

-Volvo 244 GL 1980

"Genialt strøken", sitat Volvo-Lars, her på forumet

-Bruksbil/prosjekt: 1993 240GL

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1835955&posted=1#post1835955

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kombinasjonen med r-sporttrekka, svart/beige resten og de malte detaljene på mattene ikke passet så veldig bra i hop.

Min mening.

Og smaken er jo som kjent som baken.....

 

jeg kan vel ikke for at bilen hadde beige/svart interiør/dasj..! syns d er fint, for d er sjeldent. morsomt å ha noe som ikke alle andre har..

måtte jo gjøre noe med setene, for de var jo oxo beige.. å da ble d r-sport trekk.. kunne nesten ikke ha på setetrekk fra biltema heller.. og de malte gulvmattene gjorde jeg for å få litt detaljer..

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...men jeg tok meg friheten av å poste en link til denne tråden på forumet på turbobricks.com

 

Ser ut som det er flere testosteron-stinne fjortiser der enn en middels flatbygd på Østlandet :rolleyes:

 

Noen høydepunkt så langt:

 

Its not fair, we need girls like this over here!!! :-(

 

oooo rsport seat covers...mmmmm

Griz

Damn, fine car, fine woman. WE DO need more of those here in North america! :P
Nice..um..shoes.
she looks like an older and less blonde version of another ex-girlfriend's little sister , who coincidentally was swedish as well. Nice rack too, I'd def hit it more than a few times :boink:
The chick in the link sure has a clean car, and a set of shoes that should require a license to wear.

 

 

Hehehehe. Skulle tro de ikke hadde sett damer før "over-there". Tråden finner du her , men du må registrere deg der først, hvis du ikke allerede har gjort det.

 

Bli medlem på Turbobricks.com her! eller her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan vel ikke for at bilen hadde beige/svart interiør/dasj..! syns d er fint, for d er sjeldent. morsomt å ha noe som ikke alle andre har..

måtte jo gjøre noe med setene, for de var jo oxo beige.. å da ble d r-sport trekk.. kunne nesten ikke ha på setetrekk fra biltema heller.. og de malte gulvmattene gjorde jeg for å få litt detaljer..

ja, jeg har samme "dilemma" som deg.

har skinnsete bak og har såvidt begynt på interiør, så forseter og teppe på gulvet er brunt.

 

men, men.. hehe.. et steg om gangen :)

koster jo $$$$ og jeg prioriterer ytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har beige dørtrekk, tepper og seter i verkstedvogna :rolleyes: /varebilen jeg kjøpte for ikke så lenge siden. (245)

 

Til å begynne med syntes jeg det så heeeeelt forjævlig ut, men etter en time kontinuerlig støvsuging, og x antall bøtter med salmiakk og grønnsepevann, ble det faktisk ikke så verst. Tror faktisk jeg beholder det sånn. Har 4 svarte dørtrekk liggende som jeg tenkte å sette i bilen, men jeg har jo begynt å like fargen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja du sier noe der. Nai, sånne fjortiser klarer vi oss foruten vel. ;)

 

Likte overhodet ikke interiøret da jeg så bilen for første gang jeg heller.

Men etter at jeg fikk sett på d litt mer så var d jo ikke så ille som d så ut som.

Etter at jeg byttet til noe svarte interiør deler for å dempe den beige fargen syntes jeg d ble fint, og sjeldent. :)

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja du sier noe der. Nai, sånne fjortiser klarer vi oss foruten vel. ;)

 

Likte overhodet ikke interiøret da jeg så bilen for første gang jeg heller.

Men etter at jeg fikk sett på d litt mer så var d jo ikke så ille som d så ut som.

Etter at jeg byttet til noe svarte interiør deler for å dempe den beige fargen syntes jeg d ble fint, og sjeldent. :)

 

Vi biter ikke....er bare litt gale. cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var ikke inne på tanken å kjøpe deg beige/brune R-sporttrekk istedet da,hadde kanskje passa bedre til resten av interiøret ditt...Lukta det sur diesel i tofør`n din om torsdan elr?

 

 

:fire: DIESEL BRÅKER,DIESEL STINKER :fire:

 

joda,tenkte på d. men r-sport trekk i seg selv er så vanskelige å få tak i, at jeg tok de første hele og fine jeg fikk tak i. en kamerat av meg har brune r-sport trekk i baksete på 244 sin, fine trekk d. men er ikke å få tak i lengre. :/

 

så ut til å gå bra dieseln din. ;) så fin ut også.!

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her hadde de en del ja. :) ska ringe i morgen! har lett så lenge etter motor nå at jeg er nær å gi opp.. :/ håper d ordner seg nå da. :D

skulle hatt en sånn svart grill ja. er ikke lette å få tak i nei..

 

 

fikk du ringt til karstorp? hadde de motor til deg?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår