Gå til innhold

Posten om min 240 :)

Ranger emnet


Channah

Anbefalte innlegg

Skal du på Eda treffet som er den 23.? Regner med at jeg får den andre Volvoen klar til da! Så da blir det leking der borte! BTW drit nais bil du har! Keep it up!

 

takk for d. :D tenkte meg dit ja. :) hvilken bil kommer du med da?

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Da var vi hjemme igjen fra ferie tur.

Var på Eda treffet, dårlig vær, men masse bra biler.

(hvem her var d som snakket til meg angående basskasse?)

Fikk tatt mange bilder, skal få lagt dem ut i morgen :D

 

Det ble ny basskasse i anledning eda treffet. Etter to forsøk ble resultatet bra. Bilder kommer.

 

De blasse listene mine nederst på dørene fikk jeg svertet med sort skokrem. :) Funket MEGET bra. Bilder før og etter kommer ;)

 

Hentet meg også øyelokk (den lille typen) da jeg var i sverige. Disse skal straks lakkeres og monteres. ;)

dere skal få en snik titt i morgen.

 

var på utkikk etter orginal helsort grill og turbo motor i sverige, var innom 4 bilopphøggeri uten noe hell.. pluss to som var stengt. :/ men skal prøve igjen litt senere i sommer. :)

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var på utkikk etter orginal helsort grill og turbo motor i sverige, var innom 4 bilopphøggeri uten noe hell.. pluss to som var stengt. :/ men skal prøve igjen litt senere i sommer. :)

 

 

er en fordel å ringe rundt først, ps helsorte griller osv beholder de ikke virker det som.

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi hjemme igjen fra ferie tur.

Var på Eda treffet, dårlig vær, men masse bra biler.

(hvem her var d som snakket til meg angående basskasse?)

Fikk tatt mange bilder, skal få lagt dem ut i morgen :D

 

Det ble ny basskasse i anledning eda treffet. Etter to forsøk ble resultatet bra. Bilder kommer.

 

De blasse listene mine nederst på dørene fikk jeg svertet med sort skokrem. :) Funket MEGET bra. Bilder før og etter kommer ;)

 

Hentet meg også øyelokk (den lille typen) da jeg var i sverige. Disse skal straks lakkeres og monteres. ;)

dere skal få en snik titt i morgen.

 

var på utkikk etter orginal helsort grill og turbo motor i sverige, var innom 4 bilopphøggeri uten noe hell.. pluss to som var stengt. :/ men skal prøve igjen litt senere i sommer. :)

 

hehe, var innom thorshov bilrekvista i da gofor og kjøpe no kabelt til og koble opp ellekrtisk kjølevifte i bilen min jejg.. og endte opp med og ha kjøpt turbo motor til bilen min før jeg dro derfra ;)

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var litt usikker på hvem d var ja :p

 

ringte rundt på forskjellige høggeri først ja, men de fleste motorer var ikke komplette.. enten d eller så var de svin dyre. :/ der jeg var, i karlstad og i arvika, var vi bare innom og spurte, men de hadde ikke noe..

skal ringe til jønkøping igjen, for d skal jo være en av de største og beste høggeriene når d gjelder volvo..

 

ikke noen her som vet om noe da? motor og grill?

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, var litt usikker på hvem d var ja :p

 

ringte rundt på forskjellige høggeri først ja, men de fleste motorer var ikke komplette.. enten d eller så var de svin dyre. :/ der jeg var, i karlstad og i arvika, var vi bare innom og spurte, men de hadde ikke noe..

skal ringe til jønkøping igjen, for d skal jo være en av de største og beste høggeriene når d gjelder volvo..

 

ikke noen her som vet om noe da? motor og grill?

 

 

det er en stor volvohugger i jønkøping ja....jeg har vært der....fin bil du har....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår