Gå til innhold

Posten om min 240 :)

Ranger emnet


Channah

Anbefalte innlegg

Her har dere gullet mitt, 240 GLE :D

 

Kjøpte bilen for 2 år siden. Den hadde da rullet 175000km. Det er sjeldent eksemplar, med beige interiør, todelt dasjbord beige/svart, og beige plysj seter.

 

Det første som ble gjort var støtdemper bytte bak, ( eneste som var dårlig på bilen) deretter fulgte senking, bytte av grill, hvite blinkers, R-sport setetrekk, hekkspoiler (fra 850), diverse svart interiør (hyller,matter,vindussveiver og dørhåndtak) 15" phoenix felger og orginale instrument klokker (øko måler, oljetemp, turteller, klokke, oljetrykk og volt).

 

Det som nå jobbes med er forbedring av stereoanlegget (oppbygget hatthylle, og ny basskasse), skal til sverige og hente meg turbo motor (230fk/ft) i løpet av ferien, 3" jt, orginal grill med turbo merke, hvite baklykter og av med tilhengerfestet. Skal også få lakkert speil, småriper og steinsprut i lakken.

 

Her er noen bilder av gliset. ;)

 

Bilde001Medium.jpg

 

IMG_0101Medium.jpg

 

IMG_0105Medium.jpg

 

Bilde006Medium.jpg

Den stolte eier. :p

 

IMG_0119Medium.jpg

 

P1010008Medium.jpg

 

P1010013Medium.jpg

 

P1010005Medium.jpg

 

P1010012Medium.jpg

 

P1010001Medium.jpg

Har her malt volvo merket i gulvmattene. Ble ganske fornøyd. :)

 

 

:D

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil. Likte det du hadde gjort med svarte detaljer på dørpanela:) Rått med malt volvomerke på matta....creds;)

 

Kan jeg få spørre offor du valgte 240?

 

De fleste jenter som liker bil ska ha jente porsche (polo) eller rosa Taunus.

 

Grise rått at du valgte twåførr. Respekt!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for d =)

må si jeg er fornøyd med d svart i dørene ja. :)

 

er oppvokst i en volvo familie, så jeg har fått d inn med morsmelken. :)

var fast bestemt på å ha volvo siden jeg var 12-13 år, så d var ikke noe vanskelig valg når jeg skulle kjøpe bil. =)

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allright panserpryd der ja ;) pen bil det der, bare få senka den litt nå så :P ;)

 

jo takk. ;) d sitter 40mm lesjøfors fjærer på den da. er lav nok i forhold til der jeg bor. 20 talls fartsdumper og dårlig grusvei. :/

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for d. =) har cd spilleren nede ved girstanga ja. ble litt langt ned, men funker greit d. jeg kjøpte instrumentene av en kamerat som hadde kjøpt seg delebil. av en eller annen grunn skulle han ikke ha dem selv. ga 275kr for de tre øverste. klokka kjøpte jeg på et høggeri i sverige og ga ca 100 kr. =) øko måleren kjøpte jeg av en på nettet for 100kr, den var helt ny :). helt nye så er de dyre. :/

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for d. =) har cd spilleren nede ved girstanga ja. ble litt langt ned, men funker greit d. jeg kjøpte instrumentene av en kamerat som hadde kjøpt seg delebil. av en eller annen grunn skulle han ikke ha dem selv. ga 275kr for de tre øverste. klokka kjøpte jeg på et høggeri i sverige og ga ca 100 kr. =) øko måleren kjøpte jeg av en på nettet for 100kr, den var helt ny :). helt nye så er de dyre. :/

 

ok, har oljetemp og oljetrykk. oxo har jeg byttet ut den store klokka med turteller. Men kunne egentlig tenkt meg en sånn liten klokke :)

 

Men det dekslet som er rundt, får man kjøpt på volvo?

Carpo

Volvo 240 classic 1992 modell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår