Gå til innhold

Posten om min 240 :)

Ranger emnet


Channah

Anbefalte innlegg

  • Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme som min '90 det der ser jeg. Men jeg har tofarget dash og resten beige. Bare det å finne brukte interiørdeler er et helvete, Så er nok enklere å bytte alt til svart når man først må bytte noe. Fint det der med dørmattene. Jeg vurderer å bare skaffe svarte deler og lakke de i beige for å få det til.

 

Skal snakke med banken på mandag så får vi se hvilken nybil det blir.

Enten Volvo eller Audi :) Helst Volvo om jeg finner en til vettug pris.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal lakkes samme farge som orginalt...Nøyaktig samme farge som du har=)

 

har fjerna dinna grå lista som går nederst langs dørere da...Sveisa igjen hola og bygt om til heilt snute front

 

Og Gule Koni +++

 

oki. blir bra d =) skal lakke mine grå lister svarte jeg nå i første omgang.

planen er å ta de helt av og sveise igjen hullene slik du har gjort. =)

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som min '90 det der ser jeg. Men jeg har tofarget dash og resten beige. Bare det å finne brukte interiørdeler er et helvete, Så er nok enklere å bytte alt til svart når man først må bytte noe. Fint det der med dørmattene. Jeg vurderer å bare skaffe svarte deler og lakke de i beige for å få det til.

 

Skal snakke med banken på mandag så får vi se hvilken nybil det blir.

Enten Volvo eller Audi :) Helst Volvo om jeg finner en til vettug pris.

 

har alt d beige interiøret jeg plukket av da, hvis d er av interesse. send en pm ;)

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla! Skikkelig råne berte du eller ;P ? fin 240, flott at du er jente som liker bil, ekstra stort pluss at du valgte 240!

Stilig at du lakka rødt rundt volvo logoen i matta, har samme matter på min turboslede, (se tråden min "Endelig har jeg fått meg 240Turbo=D, om du vil vite mere om den).

 

Uanz, back to topic igjenn, det jeg lurte på om man får orginale tekstilmatter til 240? tenkte å dra på høggern en tur å se, da tanta mi er syerkske og har egen "syfabrikk" så tenkte jeg at hu kunne sydd inn "Volvo by R-sport" eller no sånn i mattene.

 

håper ikke du blir sur siden jeg spør om dette her.

 

hold oss oppdatert videre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er de mest strøkne phoinix Felgene jeg har sett :win

 

Heh ja, ble nesten litt satt ut:)

 

Uansett, fin 240, en av de bedre jeg har sett i såpass "orginal" stand...

Jeg har også 2-delt dash på 740 min i blått og svart som ser helt jævlig ut, med ditt var konge fint det da:) Skulle bare fått deg noen besje skinnseter fra V70 nå:) Passer fint og finnes lett hos høggern :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår