Gå til innhold

D24TIC

Bruker
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    240 GL
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1987
  • Yrke eller sivil status
    Mekkers...
  • Motor (eks 1.6)
    Hmmm...
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Kraftuttak 540omdr,trepunkt,kjettinger på alle hjul,vendegir...

Contact Methods

  • Bosted
    Dalstroka innafor...

D24TIC's Achievements

  1. Kess går d egentle m bofors'n,vart'n gangbar t helga?
  2. Eller du kan slå til med motor fra en Peugeot 605 SV24,Det er igrunn samme motorn... Bare at det er 3.0l med 24ventiler og ca 200 gamper
  3. Hadde 850 sjøl for et par år sia,kontakta BCB om chipping av den og døm sa det faktisk var bremsa en 20v m chip,filter og exos til over 200gamper... Det var visst "money good spent" å chippe dessa,ca 4500kr sku døm ha for det da...
  4. Har pedal og pumpe og ja tru e,mn d æ åt 240-260,så e veit ikkje um d passe no særle i 700 seri...1500 for alt da?
  5. Ska få svinghjul,clutch og clutchhus for 1200 kr....
  6. Ettesom e skjønne så ha du vorre å kika på delan igår... Æ vel ikkje så mange som æ int. i slikt så e anntok d va du som va innum f farsan igår. Va d tå no interesse?
  7. Hadde du clutchhus lell,så ikkje trøng d lell da... Ingenting æ umule for gud og en god mekaniker...mn e tru kanskje d kan bli trasig å få brukt wire...må i alle fall til no kaldsmedtimer,hehe Ska sjekke ut tilstand på delan e,så ska e finne en pris... Langt oppi dal'n du held te ell?
  8. Det er eget svinghjul og clutch til B27 og B28...det går å bruke både M45,M46 og M47 kasse m rett clutchhus... Er du intressert,så tru e d ska finnast både svinghjul,clutch og M45 med rett clutchhus på gard'n Har oxo clutchpumpa,mn den er til 240-260 Er det av interesse så har jeg en B27 og en B28,begge med div.def.
  9. Problemet er at oljekanalene til toppene er for trang og etter tid med dårlig olje går tett...D.v.s at vippearmer og kammaksler mister smøringen og slites vannvittig fort...knakkelibang!!! Har hatt bil m den motoren i og snakker av erfaring.Problemet var om mulig enda større i de gamlere B27E... Toppakning/sylinderlekkasje er oxo ett problem,da det er løse/våte sylinderforinger i disse motorene. Billig i drift er de i alle fall ikke når de er så gamle at det er k-jetronic innsprøytning på de.
  10. Det ha e hørd og at otta auto ikkje æ no særlig kundevennleg...
  11. Hehe,har ei skråme her og der bolindern min og...mn e prøve å helde me onda kvinnfolk som kanskje æ upptikkji,eller???
  12. Veit ikkje kor grei døm æ å ha m å gjerra på Otta Auto e,mn du hadde ratt kunna fått ei utskrift ta koblingskjema dr,har du d så æ d jo egentle plankekjøyring...
  13. Så lenge du fått m heile ledningsnettet m sikringsboks og alt så sku det jo værra greit da,visst du ha fått på plass tilførselsledningan t sikringsboksen da...Du sku sætt inn GTI 16v motor vettu,monterte d ti en energolf da e jobba på VAG på tynz,smatt rett ni dn,og gjekk som eit børsskott :thumb Kompis tå me han som ha caddy'n før serru...
  14. Ha du fløtt m heile ledningnettet frå toergolfen? I så fall skaff de koblingskjema over Golf2 monomotronic og sjekk så du har alle koblingspunkta i ordn... Kjøft Caddy'n din på tynz elr?
  15. Hehe,feite hjulbuer bak...Syns jeg hører rusta gnager :thumb Neida,vart bra m 760 buer... Hvor er d egentlig d er stereotilstelning i tr.heim i helga da?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår