Gå til innhold

Min nye Golf III..

Ranger emnet


Marvil

Anbefalte innlegg

Stemmer, det var meg og bestemodern i golf'n :P

 

Si fra hvis du ikke får noe særlig lys i bryteren din, tror jeg har min gamle liggende, tåklys foran og bak. Den er dog fra en tysk importert bil så vet ikke hvordan det er med kjørelysa, om det ligger i ledningsnettet eller bryteren, er i allefall ikke det på bilen min.

<3 VW <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.4k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer, det var meg og bestemodern i golf'n :P

 

Si fra hvis du ikke får noe særlig lys i bryteren din, tror jeg har min gamle liggende, tåklys foran og bak. Den er dog fra en tysk importert bil så vet ikke hvordan det er med kjørelysa, om det ligger i ledningsnettet eller bryteren, er i allefall ikke det på bilen min.

Hehe.. :)

Jepp, skal gjøre det.. :) Får pære hos Møller på mandag forhåpentligvis, får se hvor mye lys det blir.

Julepynt i november? :O

Hehe, noen kamerater jeg bor med som er litt ivrige på juledekorasjonene.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og zuhr hadde oss en lyspærebytteaksjon idag, så nå har jeg både skiltlys og lys i viftestyringen (varmeapparatet) i midtkonsollen/dashen. Sistnevnte har jeg ikke hatt siden jeg kjøpte bilen, så det var kanskje på tide. :D

Overraskende enkelt var det, spesielt etter at vi gjorde det først en gang på bilen til zuhr.

 

Men så noen spørsmål;

- Pæra bak viftegreiene var på 1,2W ellerno, men det er jo bare en pære, ergo ikke spesielt mye lys. Er det mulig å kjøpe sterkere pærer på samme sokkeltype..?

- Åssen i pokker bytter man lys i lysbryteren for hovedlys/tåkelys..? Har lys i selve vrihjulet, men ikke i det rundt (selve boksen). Virker som om det skal dras ut noe fra baksiden, men plastikk knakk før noe bevegde seg i rett retning.. Noen tips..?

- Hva slags pærer/lys er det bak speedoen, og hvor mange..?

 

- PÅ golfen jeg hadde før satte jeg inn 3 led pærer.. En til hver bryter, dette funka som fjell!

 

- Det er ei pære som kan byttes på bryteren (den til hovedlys), denne må du vri rundt før du drar ut!

1998 VW Passat 1,8 20v

X: 1993 Golf III 1,9D

X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er den som må vris jeg har bestilt.. :)

 

Men nå ble jeg litt usikker her, ser at jeg skrev i går at jeg hadde lys i vrihjulet.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er den som må vris jeg har bestilt.. :)

 

Men nå ble jeg litt usikker her, ser at jeg skrev i går at jeg hadde lys i vrihjulet.. :P

 

 

Men annbefaller deg og sette inn doder i vrihjula til vifte/varme og luftstyring..

Jeg la opp 1 diode til hver, og kobla meg opp mot det gamle, funka som juling det!

1998 VW Passat 1,8 20v

X: 1993 Golf III 1,9D

X: 1985 BMW 320 (m/m-thec Styling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tviler det blir noe tur om jeg ikke bytter motor.. :D

Å ligge utpå der med 90 hester når alle andre rundt deg har fra 200 til 600, så blir man fort litt redd, tipper jeg.. :P

 

Ikke noe problem det. Jeg hadde det skikkelig moro med 50 hk 1,1L Polo sedan.

 

Gjelder bare å bruke speilene.......

 

Sjekk speil før svingen, sjekk speil etter svingen, er det en bil der da som ikke var der sist er det en som er raskere enn deg, kjør til siden og slipp forbi. Selv om det er mange som har masse hester, er det ikke sikkert de kjører lett fra deg i svingene om du har skikkelig understell. Understell og bremser er viktigere for lave rundetider enn effekt.

 

Jeg kjørt like fort som TS-Racing sin Rosa A4 fra svingen etter langsletta på Rudskogen og ned til sletta før slakteren. Men på sletta var han ganske fort forbi :D Kjørte omtrent like fort ved deposvingen også......

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk for det.. :)

Uvant uten carbonpanser, men det får ligge i dvale over vintern, vertfall.. :)

 

VR6-leppe er pent det også, så da er det greit å kjøre halve året med hver, så får man brukt begge og variert utseende litt. Eneste kjedelige med vintern er at jeg ruller på 14" felger, men brukte en del på nye vinterdekk for noen måneder siden, så gidder ikke investere i noe større..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår