Marvil Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Skulle egentlig hatt hjulstillingskontroll idag, men fant ut at ene hjullageret bak, samt ene drivakselmansjetten fremme, var gåene, så må det ventes litt på deler.. :( Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Jaja, blir vel akkurat noe problem å få ny time til kontroll for deg da:P Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rampi Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 så sant som sakt Siter - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Hehe, hjulstillingskontrollen tas på verksted (forhåpentligvis på fredag), men regner med godkjenningstime hos Biltilsynet går greit.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Da var hjulstillingskontroll tatt (litt sent), og justerbart senkesett godkjent i vognkortet. :) Tok også i den anledning en støytest av eksosen for morroskyld, men fant ut at den faktisk var under kravet i vognkortet, så da gidder jeg ikke styre noe med å få det inn i vognkortet. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Åjoooo! Gjør det a! Så kan vi alle konkurrere om hvem som har lavest utslipp, og så kan vi melde oss inn i WHO og feire med marvil-kake og bt-brus! Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Går 1.8 litern noe bra da? I forhold til 1.6 100hk hvis du har prøvd den.. Er ikke forgasser motor? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Etter hva jeg har skjønt, så skal 1,8 og 1,6 være relativt like prestasjonsmessig.. 1,6litern på 100 hester overtok etter 1,8, og skal vel i den anledning være litt bedre, men vet ikke på hvilke områder.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 9, 2006 Rapporter Share Skrevet August 9, 2006 Åjoooo! Gjør det a! Så kan vi alle konkurrere om hvem som har lavest utslipp, og så kan vi melde oss inn i WHO og feire med marvil-kake og bt-brus! :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Etter å ha tatt en runde med baufil og gaffatape, fikk jeg nå montert sideblinkersene med Polo-kontakter.. :) Tok også en tur ut og testa traktoregenskapene etter senkingen, og det gikk overraskende bra.. :spin Litt skyting og slikt, men hva gjør man ikke for noen bilder.. Her klatres det.. Skal man leke traktor, må man ha noen sauer.. Og ett av klarglass sideblinkers.. :) Forøvrig tatt med Canon EOS350 digitalt speilrefleks.. babyhmm? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Bra jobba :) Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet August 10, 2006 Rapporter Share Skrevet August 10, 2006 Går 1.8 litern noe bra da? I forhold til 1.6 100hk hvis du har prøvd den.. Er ikke forgasser motor? Skal vi se, jeg har en 1.6 100hk testet 1.8litern her i mai. Slik jeg opplevde det drar 1.6 lengre og bedre på girene. men 1.8 drar igang bedre og raskere. Om jeg ikke husker veldig feil nå Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Skal vi se, jeg har en 1.6 100hktestet 1.8litern her i mai. Slik jeg opplevde det drar 1.6 lengre og bedre på girene. men 1.8 drar igang bedre og raskere. Om jeg ikke husker veldig feil nå Ahh.. Syns 1.6 er litt hissig jeg da:D: hehe Funker til hverdagsbruk liksom, og litt råning:D: Marvil: Er den virkelig så strøken i lakken som det ser ut som på bildene? Ellers, videre planer? Sideskjørt og hekkskjørt hadde gjort seg? btw. Har du VR6 leppa ennå? Skal du på VACN treffet neste helg? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Ahh.. Syns 1.6 er litt hissig jeg da:D: Må ikke overdrive nå, det høres ikke ut som du er særlig godt vant :???: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 nice biler varlim Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg