thomasgjerde Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hadde ikke finere bilde enn dette. Bilen min er forresten den røde Saaben! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Her er da koneracer'n min :) Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabcab33 Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Her er et par bilder av sommerbilen: (se under for flere bilder) Siter -89 Saab 900 Turbo cab. Airflow -94 Saab 9000 CD "AERO" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Mine 2 biler. En for racing og en for cruzing.... Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Er ikke MINE biler, men er nå far sine så poster dem likevel, er ihvertfall jeg som har tatt bildene ;) Bildene er tatt på hyttetur for et par dager siden. Litt mage bilder kanskje, men var så mange jeg ble fornøyd med! :D Ikke allverdens kamera, Cybershot kompakt kamera til 3 lapper for 2 år siden... Men ble fornøyd med resultatet =) Lang lukketid og stativ er bra saker! (PS: riktig oppløsning på skjermen for å se bildene best, er 1280x1024) Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evor Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Er ikke MINE biler, men er nå far sine så poster dem likevel, er ihvertfall jeg som har tatt bildene ;) Bildene er tatt på hyttetur for et par dager siden. [ Litt mage bilder kanskje, men var så mange jeg ble fornøyd med! :D Ikke allverdens kamera, Cybershot kompakt kamera til 3 lapper for 2 år siden... Men ble fornøyd med resultatet =) Lang lukketid og stativ er bra saker! (PS: riktig oppløsning på skjermen for å se bildene best, er 1280x1024) Kult bildet det siste her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Fikk tatt et bilde med nye felger...Og med en AMG. Dæven... har lyst å reise opp dit en gang ;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Iogmed at den både har S-emblem og Dahlback emblem i grillen, regner jeg med at den bilen har endel gamp. Synes S2`ene går bra i original, men er få motorer som tåler like mye som dem. Synd Gjenstridige gjør det umulig for unge mennesker å eie en slik bil. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Tatt med mobilen.. men ett bilde er ett bilde hellothere Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Min skranglekasse. Håper jeg har fått på 19" og koni gul + senkefjører til neste sommer. Edit: 9-5`ene er en av de få bilene jeg synes er finere som stasjonsvogn :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 jepp..snart høsten nå.....så da er det bare og begynne på nytta at :P Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 før du skaffer deg 19" så bær du vel oppgradere kjerra til å gjøre ca 300-350 gamp på hjula forran. da er det først verdig å slenge fete 19" og gule koni ( eller Bilstein pss9 om du skal had et råeste) på. uansett, fet kjerre med familie egenskaper. kjekt å ha når man er ungkar :p cheers Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Har tenkt på å gjøre noe med motoren helt siden før jeg kjøpte kjerra, men har kommet frem til at om jeg skal chippe den, skal jeg først få en til å se over motoren og gearkassen. Bilen går greit nok nå også, med 170hk of 280nm. Steg1 gir 220hk og 330nm (ekte hk og nm). Bl.a. sylinderforinger og ventiler er ikke beregnet på noe særlig mer enn 170hk, det er de gamle Saab 9000 B234 motorene man kunne trimme i år og dag og fortsatt beholde holdbarheten. Gearkassene derimot, holder endel men ikke for evig :( Skal jeg på den annen side begynne å style bilen, vil jeg nok gjøre noe med motoren for å matche utseendet. Ungkar har jeg ikke vært på snart 5 år, men er jo en ung-kar på bare 22 da :) Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 kaster ut ett bilde av den ny innkjøpte Rekorden... har ikke fått vaska den enda men det kommer en dag det ikke er skyer på himmelen... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 nyyydelig bil...sinnsykt rå...fins dt noen egen tråd om denne bilen? VELDIG enig. syykt rå bil. vil også se noe mer til den.. :pray Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg