Furious85 Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hei! Noen Bmw eksperter her? Har skrudd så og si alt på E30`ne, men har et lite spørsmål nå: Jeg skal bytte diff på en ganske spesiell E30 325i med ca 230hk. Jeg har fått tak i en M3 sport evo diff og så vidt jeg har forstått så skal denne passe i festene til vanlig E30. - Men hva med drivaksler? - Passer de originale eller må jeg ha akslene til Evo`n? - Og igjen, passer de da til hjulspindlene på min bil? Hadde vært flott med noen svar! Siter ______________ - Bmw E30 325i++ restaureres nylakkert og fin - Beach boooooogie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Jeg mener å ha hørt at drivakslene passer men for å være sikker vil jeg anbefale deg å spørre på BMWCCN sitt forum. Er mange der med utrolig mye kunnskap . Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hei! Noen Bmw eksperter her? Har skrudd så og si alt på E30`ne, men har et lite spørsmål nå: Jeg skal bytte diff på en ganske spesiell E30 325i med ca 230hk. Jeg har fått tak i en M3 sport evo diff og så vidt jeg har forstått så skal denne passe i festene til vanlig E30. - Men hva med drivaksler? - Passer de originale eller må jeg ha akslene til Evo`n? - Og igjen, passer de da til hjulspindlene på min bil? Hadde vært flott med noen svar! Må bare spørre, hva har du gjort med motoren? har sett bilen din på skolen flere ganger! Fet bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furious85 Skrevet Juni 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Må bare spørre, hva har du gjort med motoren? har sett bilen din på skolen flere ganger! Fet bil:) Takk for det! :pray Motoren er delvis bygd opp av\med Dahlbäck i Sverige. Fabrikkny topp med annen kam, andre løftere fjærer. Chip med turtallsperre på 7200RPM Grenrør fra Hartge Så er det shortshift og sinterclutch Bilstein fjærbein er nylig kjøpt og nå blir det sansynligvis full M3 Evo understell Og turbokonvertering på en annen 325 motor med smidde stempler, nitrert veiv osv. Men bilen vurderes også solgt... Skal først bytte toppakning og reg.reim + endeledd i forstilling. Dette ble veldig off.topic menmen Siter ______________ - Bmw E30 325i++ restaureres nylakkert og fin - Beach boooooogie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Dæven..:D Hørtes ikke gæli ut det der nei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ev1 Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Hei... det er mulig det står no interesant her: http://www.e30m3performance.com/links/links.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg