Gå til innhold

Infomøte ang. kjøretreningtrening på Lånke!

Ranger emnet


Heimegut

Anbefalte innlegg

Skulle tydeligvis ikke mye til for å komme dårlig ut med deg. En slettet salgstråd og en flyttet informasjonstråd. Har kommentert en del av de artige sakene dine, men det ble for mye å ta alt.

 

Autoslalom og kjøretrening er vel ting som er interesant for flere enn bare drifterne? Skulle det da ligget en tråd på driftingdelen, en på golf2-delen, en på volvo 200-delen osv ?

 

Må ikke provosere meg når jeg er sulten. Men har spist nå. Er ikke så gretten lenger... aneglsmili

 

Ble bare irritert fordi infotråden til Heimegut henger sammen med mye som har blitt diskutert på driftingforumet tidligere. Under "Opplysninger" blir den bort for oss som er vant til å følge utviklingen på driftingforumet. Den er selvsagt interessant for andre også, men Heimegut har nå engang valgt å legge den på driftingforumet, så da antar jeg at det var oss han henvendte seg til i denne omgang.

 

Når det gjelder eksemplene mine, så kan du ikke si at f.eks. GT Battle er 100% drifting! Fakta er at GT Battle var svært lite drifting i forhold til mengden utstilte biler og halvnakne damer. Tråden som heter drifting inneholder kun et spørsmål om Nissan 200sx, og har ikke noe med drifting å gjøre overhodet. Les trådene. Er ikke alltid tittelen stemmer med innholdet. Det bør du som moderator vite...

 

Grunnen til at jeg i det hele tatt engasjerer meg i dette er fordi folk klager til meg om dette. Det er ingen big deal, men jeg ber om at driftingforumet forblir urørt, da modereringen roter til mer enn det rydder...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når det gjelder eksemplene mine, så kan du ikke si at f.eks. GT Battle er 100% drifting! Fakta er at GT Battle var svært lite drifting i forhold til mengden utstilte biler og halvnakne damer. Tråden som heter drifting inneholder kun et spørsmål om Nissan 200sx, og har ikke noe med drifting å gjøre overhodet. Les trådene. Er ikke alltid tittelen stemmer med innholdet. Det bør du som moderator vite...

 

Grunnen til at jeg i det hele tatt engasjerer meg i dette er fordi folk klager til meg om dette. Det er ingen big deal, men jeg ber om at driftingforumet forblir urørt, da modereringen roter til mer enn det rydder...

 

Ok, var en dårlig antagelse fra min side at GT Battle var et driftetreff/utstilling. Selv om jeg er moderator er jeg ikke et vandrende orakel/leksikon eller google, og har ingen problemer med å innrømme det. Som moderator skulle jeg ønske at det var tid nok til å lese alle poster og tråder for å slette søppel, men desverre er det bare 24 timer i mitt døgn også.

 

Hvis du synes det er tråder som ikke passer helt, eller sporer helt ut så er det bare å sende inn en rapport med ønske om flytting/sletting/sperring av tråd. Det skal mye til at en slik rapport ikke blir tatt hånd i løpet av 30-60 minutter, vi får trossalt så godt som ingen.

 

btw, vi sporer vel rimelig godt ut av den orginale posten selv om den får et par gratis bumps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noe man er misfornøyd med på forumet eller har en klage på en moderator f.eks, tar dere dette med meg på pm. IKKE i en Opplysningen-tråd,ok? :) Det er vel ikke noe å lage så stort nummer ut av at tråder på Driftingforumet blir flyttet på. Det er en del av Bilforumet som alt annet.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Referat fra moetet (jeg er i England aa mangler noen taster her paa pc'en...):

Alle som oensker aa vaere med maa melde seg inn i NAFmotorsport Troendelag,

100 kr. i aaret (innmeldingsskjema ligger paa Laankesenteret, mulig andre steder oxo)

Dugnad hver mandag kl. 1800 paa Lanke, varer til ca.2100

Kjoering annenhver tirsdag for de som stiller opp paa dugnad, fra 1800-2000.

Det blir altsaa ikke kjoering i morgen, men neste tirsdag, 30.aug tror jeg det er. Dugnad i dag og ogsaa neste mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Referat fra moetet (jeg er i England aa mangler noen taster her paa pc'en...):

Alle som oensker aa vaere med maa melde seg inn i NAFmotorsport Troendelag,

100 kr. i aaret (innmeldingsskjema ligger paa Laankesenteret, mulig andre steder oxo)

Dugnad hver mandag kl. 1800 paa Lanke, varer til ca.2100

Kjoering annenhver tirsdag for de som stiller opp paa dugnad, fra 1800-2000.

Det blir altsaa ikke kjoering i morgen, men neste tirsdag, 30.aug tror jeg det er. Dugnad i dag og ogsaa neste mandag!

 

Er vel heller for mye pils cheers Prøvde å ringe deg idag men du var ikke på nett.. Send meg en melding når du er på nett

 

Regards

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår