Gå til innhold

Rød Ferrari F430 i Oslo

Ranger emnet


mini

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg så også en dollydimples pizza vil (toyota yaris) bli påkjørt av en brannbil..hoho...dollyen ble most i front og bak...mens brannbilen fikk gule striper på dekkene...må legges til at det ikke ble noe annet enn materielle skader..

 

HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere fått sitte på i den bilen egentlig dere som har det?

 

Angående Riise og damer...det er jo ikke stygge damer akkurat :o selv om dem er unge

 

Ikke sittet på, kjørt selv..

 

Dvs, wicky124 og raj har vel bare sittet i den, mens jeg og eye candy har kjørt den..

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sittet på, kjørt selv..

 

Dvs, wicky124 og raj har vel bare sittet i den, mens jeg og eye candy har kjørt den..

 

Sånn går det når man er kriminell..eller hva tommy?du trodde vel den røde mx3 i garasjen var ferrarien..men wake up..hehe..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..det har jeg jo allerede skjønt.. :p

 

 

men...litt seriøst hvordan/hva sammenheng fikk dere sitte på?

 

bilen står parkert i gjestegarasjen til Oslo Plaza..og siden Riise har bodd der ett par dager i det siste og parkert bilen sin i garasjen så har gutta lekt litt med den..hoho..

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen står parkert i gjestegarasjen til Oslo Plaza..og siden Riise har bodd der ett par dager i det siste og parkert bilen sin i garasjen så har gutta lekt litt med den..hoho..

 

Wicky, din lille scaab! Den har vel ikke stått der kun de siste dagene. Etter det jeg har blitt informert, så har den bilen stått parkert hos det firmaet som har parkeringshuset i flere uker... Da jeg har bekjentskap med han ene som drev avd på Bristol! Og de skulle ut å lufte den bilen for en god stund siden... :boxing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok Mr rødtopp sin ja....å gjett hvem som har kjørt den mens den var i Oslo....

Opp og ned parkeringa på plaza? :pray

1991 Opel calibra (Solgt)

1985 Mercedes 190e 2.3 16v

2001 Peugeot 206 (Solgt)

1992 Bmw 318i Turbo (Eyecandy) (Solgt)

1991 Opel Calibra (Solgt)

1991 Toyota Mr2 (Solgt)

1991 Opel calibra (Solgt)

1990 Nissan 200sx s13 (Solgt)

2002 Opel Bertone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de gutta som jobber der har lekt med bilen, det kan jeg forsikre dere. Det eneste som har skjedd er at bilen har blitt kjørt opp og ned for herr riise. At noen har drevet å ruset opp bilen o.l skal ikke skje, men det har beklaglivis skjedd. Å ha bilen sin der er vel en av de tryggeste stedene i oslo med tanke på sikkerhet og riper, de ansatte er i tilegg fullforsikret :)

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 3, F430 i norge akuratt nå, hvis jeg ikke tar helt feil.

 

En gul og 2 røde deriblant mr.Riise sin.

 

den siste har jeg blitt flekka av 4 ganger de siste 2 dagene... Sønnen til Terje Høili sin tar jeg ikke helt feil... eller er det Enzo han har tro...hmm... sjuke biler begge to ihvertfall.. flekka ut 4 gir opp en 2-300 meter lang bakke.. SJUK lyd! det er cab btw.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ferrarien er det kun støvet som har lekt seg med, bilen står trygt parkert i garasjen og eneste gangen den blir kjørt er når den skal opp av garasjen eller ned i garasjen.. Garasjen er vel en av de tryggere plassene å parkere bilen sin i byen på..

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår