Gå til innhold

Min Almera GTi


NissanPrimera

Anbefalte innlegg

Da har jeg bytta ut Primrean med en Almera GTi, og kan fortelle etter en halv dag at jeg er kjempe fornøyd! Har ingen store planer med den enda men det kommer nok;) Det første jeg har planlagt er og skaffe den nye type baklykter, og time til solfim er allerede bestilt!!

 

Bilde001.jpg

 

Bilde003.jpg

 

Bilde006.jpg

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sweet :pray . Ja det er en pen vogn det der. Men åssen gikk den etter en prøvetur med min istad Devil . P.s Accorden hang ikke med :boxing

 

Etter turen med deg så gikk Almeran j***** dårlig etterpå :fuckme2:

 

Så du klarte ikke og la Accorden være i fred, nei... Tenkte jeg det ikke....

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter turen med deg så gikk Almeran j***** dårlig etterpå :fuckme2:

 

Så du klarte ikke og la Accorden være i fred, nei... Tenkte jeg det ikke....

vampire Gjorde ikke det. Men som sagt, gratulerer så mye med ny bil. Så ut som ett knall godt kjøp.

 

 

 

 

(Selv om den går litt dårlig :hammer )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Du har ikke vært å hentet denne i Askim?

 

Edit: Hmmm... jo det har du. :) Naboen min som driver den butikken der. Sett den i gårdsplassen hans noen uker.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

 

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Du har ikke vært å hentet denne i Askim?

 

Edit: Hmmm... jo det har du. :) Naboen min som driver den butikken der. Sett den i gårdsplassen hans noen uker.

 

En venn av meg hadde lyst på denne kjerra. Jeg anbefalte å se på den i og med den hadde 143 bhp og kostet rundt 80.000. Dessverre var han i Egypt på sommerferie dermed fikk NissanPrimera kjøpe bilen i ro og fred.

 

Gratulerer på nytt!(N.V)

BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456

 

K&N innsats filter selges!

 

Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn av meg hadde lyst på denne kjerra. Jeg anbefalte å se på den i og med den hadde 143 bhp og kostet rundt 80.000. Dessverre var han i Egypt på sommerferie dermed fikk NissanPrimera kjøpe bilen i ro og fred.

 

Gratulerer på nytt!(N.V)

 

Synes det var bra at han var i egypt, jeg;)

-98 Almera GTi

 

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår