Gå til innhold

Prosjekt - BOLF Bastard

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

OK, vi får det nok til, det hadde bare hjulpet litt med en monteringsannvisning for monteringen av det nye, da en del av det gamle opphenget oppe i fjærtårnet må bruker opp igjen....

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 727
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OK, vi får det nok til, det hadde bare hjulpet litt med en monteringsannvisning for monteringen av det nye, da en del av det gamle opphenget oppe i fjærtårnet må bruker opp igjen....

 

Kan du forklare det litt nærmere? Skjønte ikke helt hva du mente der..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er enkelte foringer i toppen som må brukes oppigjen fra det gamle så vit jeg vet, men uten noen papirer på det senkesettet finner ikke jeg den "rette" måten å gjøre det på. (noe jeg skal mobbe marius for ;) hehe )

men vi finner en løsning :)

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe :) enklere enn bak?? er du fill marius?? bak var det drit enkelt, etter att vi fannt ut hvor den skiva skulle :) hehe

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er enkelte foringer i toppen som må brukes oppigjen fra det gamle så vit jeg vet, men uten noen papirer på det senkesettet finner ikke jeg den "rette" måten å gjøre det på. (noe jeg skal mobbe marius for ;) hehe )

men vi finner en løsning :)

 

Du mener de som sitter mellom fjæra og skruen på toppen? De legger du bare rett oppå senkefjærene sånn som de lå på org. fjærene..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Stig så skulle det være lettere foran enn bak faktisk!? Dette vet ikke jeg, men regner med han kan stå inne for det :D

 

Stikk motsatt! Når jeg byttet, så byttet jeg på begge sidene bak på 15min.. Triks: Hvis du har bilen på bukk, bruk en jekk og støtt oppunder hele bærekonstruksjonen, så løsner du boltene i bunnen av begge demperene, så slipper du hele brua ned og da er det bare å klemme sammen fjæra litt med hendene (høres rart ut, men det er ikke mye som skal til), så er det bare å ta den ut.. Senkefjærene er jo også da kortere, så da bare setter du de på plass sånn de skal være, så bare bruker du jekken og jekker opp hele brua til den er i riktig posisjon og skrur på plass boltene :) Kan godt hjelpe til hvis dere vil det!

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det var det jeg tenkte litt på men vi tok en og en side (brukte fjærklemmer)

veldig enkel det hjulopphenget bak på en to hjuls trekk golf.... for enkelt tydelig vis da vw har gått bort i fra det på mk5'rn

2000 Golf 1,9 tdi Higline tre dørs 115hk og 6 trinns kasse. Knall blå

 

Takker ArraKiss (Marius) for javn strøm med småville og ville ideer, og for hjelp til å fylle fritiden med skruing av bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig greit ut slik som chris forklarer dette..

 

Du skulle jo lagd en how-to med bilder chris :D

 

Jeg begynte, så fikk jeg hendene fulle av olje og rustløser og masse dritt når vi knotet på høyresiden foran, så da ga jeg faen.. Orket ikke å vaske hendene hver gang jeg skulle finne kameraet og ta bilde.. Hehe..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skjønner dette.. Faen heller! Hadde vært kjekkt å hatt noe slikt.. Kanskje du skal få deg noen venner chris? ;)

 

Venner? Hva mente du nå? Som hadde hjulpet meg så jeg fikk tatt bilder? Hehe.. Hadde med meg en kompis når vi byttet, så venner har jeg :) Og pulevenner har jeg :assman

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår