Gå til innhold

242 76 mod B230fk

Ranger emnet


ks 242

Anbefalte innlegg

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir pent detta kristian! Kommer til å gå noe jævelig med den nye turboen..

kassa de fungerer bra, deilig å gire ;-) Skal bytte topp pakningen i helga jeg så forhåpentligvis er det full effekt snart. Men den jævla wg klokka er på bærtur så får ikke bra nok med ladetrykk.

Lykke til videre med prosjektet:thumb

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ta ut mer effekt med nye turboen eller? hvor har du kjøpt stola?fine var de..

 

Jeg ble stoppa i går av politiet undet litt testing.

 

Seg sto i busslommå med pånseret oppe jeg sto med ryggen til justerte litt bensin tykk rusa motoren trur du ikke det kom stikk flammer akkurat når politiet kjørete forbi de bremset ned kom biler bak dem så di kjørte til rundkjøringen 50 meter og tok en 180 grader. Når jeg så politi bare lukket jeg igjen pånseret å kjørte avgåre. Ble stoppa 500 meter etter det med blå lys.

De stoppet for en ren rutine av førerkort og vognkort.

Politi dama kom tilbake og sa den er grei.

 

Bilen kom på veien i gÅr etter jeg fikk tig sveiset den 3" rustfrie dovnpipen.

Getrag 265 ligger jeg på 2500 i 5gir 100 med 3,76

Grunntrykket er 0,7 på den fk wastgaten fjera er bytta.

 

Turbonetics hybrid e46 kompressor steg 3 turbinhjul ar63 eksoshus.

Det blir tatt ut mer effekt nå.

 

Jeg bestillte meg brebåndslamda i dag kommer om et par dager. Då får jeg vite af verdiene greit å vite at motoren får nok bensin.

 

Stolene har jeg kjøpt på http://www.gasolin.no.

Stolene er av merke BF og heter MONZA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår