gEIRA Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Lagt ut et par bilder. Konge vær denne søndagen, intet mindre enn reservert for oss BMW entusiaster. Mye fint å se på, desverre er jeg ikke så hissi på kameraknappen. Men det ble dog noe! Bilder finner du HER Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 masse gromt her :) bare synd jeg måtte jobbe i helga... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Fine bilder! Men hvorfor så små? Kommer snart med noen bilder jeg og. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Her kommer bildene mine og. De er tatt fra lørdag 18 juni. Gjerne noen kommentarer? :) Resten av bildene ligger her! http://photobucket.com/albums/v141/Supramannen/Bmw%20dagene%2018-19%20juni/ Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Sykt mye gromt :D Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Juni 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Mye bilder av Vik sine bilder her ja.. Facinert av de eller supraguy? =) Fine biler, men begynner å bli smålei de. Grunnen til at endel av mine bilder er små er pga autoresizen til photobucket. Gidder ikke resize selv. Har bildene i stort format på PC'n + endel til som ikke ligger på sida. Den røde compacten var derimot et nytt friskt bidrag. 3.2 liter i den. Gjennomført kul, og Bjørn (Bimabear) sin har jo allti vært pr0n, stappe nedi M motor, så blir det bra :P Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Mye bilder av Vik sine bilder her ja..Facinert av de eller supraguy? =) Fine biler, men begynner å bli smålei de. Grunnen til at endel av mine bilder er små er pga autoresizen til photobucket. Gidder ikke resize selv. Har bildene i stort format på PC'n + endel til som ikke ligger på sida. Den røde compacten var derimot et nytt friskt bidrag. 3.2 liter i den. Gjennomført kul, og Bjørn (Bimabear) sin har jo allti vært pr0n, stappe nedi M motor, så blir det bra :P Ja elsker de :) E 30 m3 er rått! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 http://terjekp.tripod.com/terjes_album Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Meget bra oppmøte på søndag når jeg var der! Solbrent er jeg å.... Morsomt å få prøve M3`en til en kompis av meg på bane, selv om det bare var dassekjøring da. :) Siter Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg