Speedtouch Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 ser på koed.dk at det står at m-tech2 settet er kun for biler med plastikfangere, det vil si biler som er nyere enn 88.. Jeg har selv en som er 86 modell som har stålfangere. Men jeg lurte på om det kannsje skulle gå med litt triksing og mixing å få m-tech2 settet til og passe på en 86 mod.. Visst det er noen som har peiling på dette er det fint viss dere vil dele det med meg :) visst det er noen som vett pris på frakt er det også fint;) Siter E30 m3 er alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 er du helt dust du eller? bare tok igjen...hahahah, så seriøs jeg er i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pef Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hehe... Nice one Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 RuneH E30 her på forumet har satt M-tech II kit på sitt 83 karosseri. Han måtte visstnok kappe og lime litt. Send han PM du ;) Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Be han lage en liten guide og legge den ut her på forumet... Det ville vært konge :pray Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holand Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 her har dere en kjekk liten side: http://www.bmwe30.dk Siter - VW Golf GTI Rabbit 1983 x Fiat Uno Turbo 1986 x BMW e30 325 1986 x Ford Fiesta XR2 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg