Probe GT Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Tror motorfestene mine begynner og blir litt gående, åssen er det med festene til girgassa da? Er snakk om proben min med fwd.. åssen kan du se om motor festene er møkk? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 Tror motorfestene mine begynner og blir litt gående, åssen er det med festene til girgassa da? Er snakk om proben min med fwd.. åssen kan du se om motor festene er møkk? dårlige motorfester= nykking dunkelyd når du girer (hard utveksling på clutch) se om foringene er sprukne eller revnet.. kan også være noen av boltene som har løsnet... Peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 Får ta meg en titt! Skal ta med kameraet og jeg hvis nødvenig!:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Juni 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2005 fin måte å sjekke motorfester. sett bilen i første gir/revers. Hold på bremsa å slepp clutchen forsiktig ut. Står motoren å rykker er festene dårlige. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2005 Ja.. ska få sjekket det imorgen.. ser ingen skade eller slitasje på festene.. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Enkelt, ta tak i motor og dra, letteste måten å sjekke. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Juni 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Kan det være kassa som sitter dårlig også? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Kan det være kassa som sitter dårlig også? Håper da girkassa di sitter fast. men ja, er motorfester på girkassa også. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg