KDS Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Nå er motorn min begynt å fuske noe helt sinnsykt! Når jeg kjører så må jeg ha kjempe lite gass, hvis jeg trør litt på så hopper bilen fremover, så vitt jeg kommer meg opp små bakker :eek: fylte på dyse-rens og skiftet plugger, men hjalp ikke en dritt! Hva er det som er galt??? Siter (X)97 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Tennkabler, fordelerlokk og rotor, kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Bensinfilter? Siter - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 På min 309 fikk jeg det problemet når det begynte å bli lite bensin på tanken :rolleyes: Ellers fikk jeg fukt i fordeler lokket en gang og vann i plugg hettene - da gikk bilen like dårlig som du forklarer her, verdt å sjekke tenninga hvertfall :) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg