Gå til innhold

Forslag: Donering

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg fant ingen andre tråder med dette forslaget, så derfor presenterer jeg det selv.

 

 

Hvorfor er det ingen donasjons-løsning på forumet? Det virker som om admin hele tiden prøver å tjene inn litt penger på driften, noe som er forståelig, så hvorfor ikke la de som vil få gi litt penger?

 

Om dere hadde laget en paypal-account, og en link man kunne trykke på for å spesifisere beløp og kortnummer, så er jeg ganske sikker på at mange hadde spandert på dere en slant.

 

Jeg hadde gladelig gitt dere en hundrelapp eller to, for jeg har lært ufattlig mye på den tiden jeg har vært medlem.

 

Jeg innbiller meg at det er lettere å få folk til å gi penger frivillig, enn å tvinge de til det med en slags avgiftsløsning. Og kanskje som en liten gulrot, så ka de som har donert få lov til å skryte om det i signatur eller noe, slik at det blir litt gruppepress *høhø*

 

 

Uansett, bare et forslag. Ikke lynsj meg fordi jeg prøver å finne en måte å støtte forumet på.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fant ingen andre tråder med dette forslaget, så derfor presenterer jeg det selv.

 

 

Hvorfor er det ingen donasjons-løsning på forumet? Det virker som om admin hele tiden prøver å tjene inn litt penger på driften, noe som er forståelig, så hvorfor ikke la de som vil få gi litt penger?

 

Om dere hadde laget en paypal-account, og en link man kunne trykke på for å spesifisere beløp og kortnummer, så er jeg ganske sikker på at mange hadde spandert på dere en slant.

 

Jeg hadde gladelig gitt dere en hundrelapp eller to, for jeg har lært ufattlig mye på den tiden jeg har vært medlem.

 

Jeg innbiller meg at det er lettere å få folk til å gi penger frivillig, enn å tvinge de til det med en slags avgiftsløsning. Og kanskje som en liten gulrot, så ka de som har donert få lov til å skryte om det i signatur eller noe, slik at det blir litt gruppepress *høhø*

 

 

Uansett, bare et forslag. Ikke lynsj meg fordi jeg prøver å finne en måte å støtte forumet på.

 

 

 

Dette synes jeg var en god ide.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd noe allà dette ved en tidligere anledning... folk fikk da 10 credits som stod i signaturen for hver 100lapp de sponsa forumet med :)

Og hva skjedde med det da?

 

Synes det høres ut som en god ide jeg også :)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle 12942 medlemmer skulle gitt 100 kroner hver så hadde det blitt 1'294'200 kr. Og da kunne adminsene sluttet å jobbe vanlige jobber og bare sitti å sett på tv hele tiden. sånn litt satt på spissen..

 

 

Kunne jo nesten ha kjøpt og laget "Bilforumet.net Bane" da :D

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok også vært villig å betale for å tusle rundt her inne.

 

har allerede spart endel kroner på å få gjør det selv tips og greier, samtidig som jeg har lært en haug med nyttig og unyttige ting.

 

Tror det er lettere å få folk til å gi frivillig enn å ta avgift for hele forumet.

 

Riktignok vil sikkert ikke på langt nær alle gi penger,men noen kanskje

 

Dersom betaling blir et kriterie for bruk av forumet vil nok mange falle fra og vi vil miste litt av mangfoldet her inne liksom.

 

Hva med en avstemning om dette?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår