RaCk Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Trenger et motorfestesett til B16 som kan passe i et Ed9 karosseri? MkII that is. Eneste festet jeg ikke får til å passe skikkelig er det til høyre i motorrommet. Vil bytte fra Motor og beholde rammefestet. Ettersom jeg er redd for RammeVerk hvis jeg begynner å skjære og herje. Noen forslag? Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 B16A? Er det fra en Volvo PV:op :op :op :op :op :op :op :op Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 Isåfall så er det det beste på hele bilen:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Mars 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2003 beste på hele volvo'n ? hohoh :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 er vel 1,6 v-tec motoren dette da eller pv motoren:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mars 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Uvitende folk. :rolleyes: 1.6 VTEC ja. =) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 Det beste du kan gjøre med denne bilen din Krondoffer er vel å spikre den inn i garasjen og kople rattet til en playstation og leke på den måten. Litt kjedelig å legge ut penger, når du har en lei tendens til å komme borti stolper og lignende.. Hehe. no offence men; kleppe, fredag kveld. Bang? Ikke meningen å være stygg, men det er gøy å erta..... Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx maniac Skrevet Mars 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2003 jeg har sett på mange amerikanske sider der de har motorfestekit du kan kjøpe, men disse festene er beregned for de amerikanske crxene ( dx, hf og SI ) Det jeg også vet er at man får kjøpt "mange" ombygde CRX 16v som er ombygd til v-tech. så kontakte ett tysk honda forum kan være en god ide, hvis du kan skrive tysk da.... En annen ting jeg veit, etter en samtale med en fyr i japan, som har bygd om en civic 88-91 til v-tech, det han gjorde var å bruke motorfester fra ulike modeller civic, (denne fyren var honda mekaniker fra shiba rundt tokyo) jeg skulle få mail om disse ulike motorfestene men fikk aldri noen mail. Konklusjonen er at du trolig kan bruke orginale motorfester til å få til prosjektet ditt. Så hvis du greier å få tak i hondas delekatalog så er du nok langt på vei ( samenligne partnummer på de forskjellige motorfestene). Du kan jo også snakke med et honda verksted om de gidder å bruke tid på å finne ut dette... Håper dette hjelpte deg litt... Hvs du treneger noen honda CRX deler så er det bare å kontakte meg, har nesten alt til en 16 v. motor, girkasse, forstillig, bakstillig, lednings nett, interiør , lykter, taluke, katalysator.+++++ Lykke til ;) Siter hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg