Gå til innhold

Norges Råeste Evo


frank-roar

Anbefalte innlegg

Det skjønner jeg godt, bilen er knallfin og går godt og er påkostet veldig mye.

 

Her er det bare å slå til cheers

 

Har du solgt den? Var det 370.000 med moms, avgifter og alt?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen er solgt ja..Til meg..:)) og den gikk for prisen Svenna skulle ha...glemte å prute.. men fikk med gode råd og en Ralliart jakke..hehe..bilen er meget god..blåste en pakning og "mistet" 2 bolter til turboen på rudskogen..Kjørte det første passet lørdag morgen klokken 9:00. etter ca 10 runder med fult øs,stoppa plutselig bilen rett før slakter'n.Da jeg fikk fyra'n igjen rasla det fælt i en eksospakning..fant da ut at det mangla noen bolter..De boltene vokser ikke på trær fant jeg ut..INGEN...absolutt INGEN hadde M10131..les: M10 bolt,1mm gjengestigning,31mm lange..Så..ikke no mer kjøring på meg..MEN,ingenting er ødelagt og bilen går J.....IG godt..! Holdt fint følge med en hvit 420 hp,660Nm Saab på langsia.Dog med en passasjer og full tank! Tok han i svingene. Er det noen som skal kjøpe dekk så anbefaler jeg Toyo proxes R888 dekk på det varmeste.!! sykt grep i de.

 

PS.

 

Pakkningen kosta elleville 160 kroner,og boltene 50 kroner stykk..:)) hehe

billig reperasjon siden jeg trodde det var MYE værre..;)

 

Skal si fra når den er til salgs igjen jeg..Brum Brum..

 

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er solgt ja..Til meg..:)) og den gikk for prisen Svenna skulle ha...glemte å prute.. men fikk med gode råd og en Ralliart jakke..hehe..bilen er meget god..blåste en pakning og "mistet" 2 bolter til turboen på rudskogen..Kjørte det første passet lørdag morgen klokken 9:00. etter ca 10 runder med fult øs,stoppa plutselig bilen rett før slakter'n.Da jeg fikk fyra'n igjen rasla det fælt i en eksospakning..fant da ut at det mangla noen bolter..De boltene vokser ikke på trær fant jeg ut..INGEN...absolutt INGEN hadde M10131..les: M10 bolt,1mm gjengestigning,31mm lange..Så..ikke no mer kjøring på meg..MEN,ingenting er ødelagt og bilen går J.....IG godt..! Holdt fint følge med en hvit 420 hp,660Nm Saab på langsia.Dog med en passasjer og full tank! Tok han i svingene. Er det noen som skal kjøpe dekk så anbefaler jeg Toyo proxes R888 dekk på det varmeste.!! sykt grep i de.

 

PS.

 

Pakkningen kosta elleville 160 kroner,og boltene 50 kroner stykk..:)) hehe

billig reperasjon siden jeg trodde det var MYE værre..;)

 

Skal si fra når den er til salgs igjen jeg..Brum Brum..

 

G-Man

 

Hvor i Drammens området holder du til?

 

Fet bil, fet kjøring på deg.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er solgt ja..Til meg..:)) og den gikk for prisen Svenna skulle ha...glemte å prute.. men fikk med gode råd og en Ralliart jakke..hehe..bilen er meget god..blåste en pakning og "mistet" 2 bolter til turboen på rudskogen..Kjørte det første passet lørdag morgen klokken 9:00. etter ca 10 runder med fult øs,stoppa plutselig bilen rett før slakter'n.Da jeg fikk fyra'n igjen rasla det fælt i en eksospakning..fant da ut at det mangla noen bolter..De boltene vokser ikke på trær fant jeg ut..INGEN...absolutt INGEN hadde M10131..les: M10 bolt,1mm gjengestigning,31mm lange..Så..ikke no mer kjøring på meg..MEN,ingenting er ødelagt og bilen går J.....IG godt..! Holdt fint følge med en hvit 420 hp,660Nm Saab på langsia.Dog med en passasjer og full tank! Tok han i svingene. Er det noen som skal kjøpe dekk så anbefaler jeg Toyo proxes R888 dekk på det varmeste.!! sykt grep i de.

 

PS.

 

Pakkningen kosta elleville 160 kroner,og boltene 50 kroner stykk..:)) hehe

billig reperasjon siden jeg trodde det var MYE værre..;)

 

Skal si fra når den er til salgs igjen jeg..Brum Brum..

 

G-Man

 

Hey.. må ikke stoppe opp blandt folk med motorproblemer! du saboterer evo'ene sitt rykte ;) R888? Jøss.. har brukt opp 2 sett i år av de :)

 

Gratulere med bil å kjøreopplevelsen foresten

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Drammens området holder du til?

 

Fet bil, fet kjøring på deg.

 

 

takk for det du..bor vel egentlig nærmere asker enn Drammen.Jobber i Drammen,så bilen er mye å se der..

 

Ødelegger jeg Evoens rykte..? Hmm...ja da så..Tror du hadde kula'n like mye som det jeg gjorde uten de boltene..:) lite futt i bilen uten de boltene og pakningen...men men..;)

 

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Er vel kanskje ikke Norges råeste Evo, men det går en som kjøreskolebil i Oslo drunk Usikker på hvilken evo det er, men tror det er en evo 7 eller kanskje 8 ...? Husker desverre ikke navnet på kjøreskolen heller.

 

Svein Svendsen trafikkskole i Sandvika har/hadde 2 slike begge Evo 8.

Den ene har jeg kjøpt, og den andre er fortsatt i "skolebruk" :D

86` Sierra Cosworth, original Motorsport

96` BMW 328 Hamman demo bil

02` Evo 6 og 04` Evo 8

99` Ferrari 355 F1 Spider

06` Honda Civic Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svein Svendsen trafikkskole i Sandvika har/hadde 2 slike begge Evo 8.

Den ene har jeg kjøpt, og den andre er fortsatt i "skolebruk" :D

 

Håper det var ny clutsh på den da.

 

Regner med det kansje var nye nytt på den. Fikk du med 2 sett pedaler?

 

:hammer

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det var ny clutsh på den da.

 

Regner med det kansje var nye nytt på den. Fikk du med 2 sett pedaler?

 

:hammer

 

Det herlige med Mitusbihi er 5 års garanti dvs er noe defekt så skifter vi det f.eks clutch og bremse skiver osv.... DIGG!

86` Sierra Cosworth, original Motorsport

96` BMW 328 Hamman demo bil

02` Evo 6 og 04` Evo 8

99` Ferrari 355 F1 Spider

06` Honda Civic Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det herlige med Mitusbihi er 5 års garanti dvs er noe defekt så skifter vi det f.eks clutch og bremse skiver osv.... DIGG!

 

Går dette på slitedeler som dette også??

 

Jeg vet at de har hatt veldig store problemer i England med akkurat dette og det er ikke lett å få dekket slike reparasjoner, men håper du har rett cheers

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det herlige med Mitusbihi er 5 års garanti dvs er noe defekt så skifter vi det f.eks clutch og bremse skiver osv.... DIGG!

 

 

Må være synlig fabrikasjonsfeil skal man få det.. japsene er nøye med kontrollen mens de skrur sammen biler slik at det er svært sjelden dette oppstår

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garanti på bremseskiver og clutch??? Det syntes jeg hørtes ganske utrolig men cheers

 

Ja. Altid hatt den oppfatning at slite deler ikke har 5 år garanti.

 

Spes på en EVO som man regner med kjøperen kommer til å bruke bilen litt.

 

men men.. det er jo veldig bra vis de har 5 garanti på slikt.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Altid hatt den oppfatning at slite deler ikke har 5 år garanti.

 

Spes på en EVO som man regner med kjøperen kommer til å bruke bilen litt.

 

men men.. det er jo veldig bra vis de har 5 garanti på slikt.

 

Alt kommer an på selgeren, egentlig. Noen folk jeg har snakket med i USA har fått beskjed om at bremsene bare er å scrappe og bytte, til $800, så kundene finner ettermarkedsbremser i stedet (Ferado, Brembo), mens andre får clutch/bremser/annet dekket på flekken.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår