Gå til innhold

Norges Råeste Evo


frank-roar

Anbefalte innlegg

Han måtte bytte clutch når han fikk den av meg ja, men det var han klar over. I etterkant røyk turboen og det er fortsatt et mysterium, jeg hadde byttet turbo like før han fikk den av meg så det er mulig at det var en mandagsturbo jeg fikk, har ikke vært noe problem senere.

 

Evo med skiboks høres noe rart ut :mad:

 

 

 

Kjipe greier.. DYRE greier...

 

Men den går godt da.. hehe.. det kan jeg skrive under på.. Den har skremt livshiiten av meg et par ganger.. Blitt forbikjørt som lyn på klar himmel.. hehe

 

evo med skiboks å barnesete.. hehe.. og konebil av og til.. hehe

 

skal prøve å få opp bilde.. et dårlig ett

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den evo 8'n med skiboks og barnesete har jeg møtt endel etter veien også, da mellom moelv og gjøvik ! En skikkelig sleeper med den skiboksen på =) Ser jo ut til å gå godt også =P

'93 Audi S2 Hybrid ! sZwei

'86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO"

'87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil !

[x2] Type 44 quattro avant + sedan

[x]'91 Audi Coupe quattro20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den evo 8'n med skiboks og barnesete har jeg møtt endel etter veien også, da mellom moelv og gjøvik ! En skikkelig sleeper med den skiboksen på =) Ser jo ut til å gå godt også =P

 

 

Holder til på Vignes ved Lillehammer..

 

Tror den er litt småtrimma.. driv et eller annet firma med no bilgreier han som har den tror jeg..

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. er rutinert! :D

 

mener å huske han og kjørte på bana på våler i fjor med barnesetet baki.. :D

 

Det er jo en familiebil :D.. Norris driver jo å trekker campingvogner med sin E7, Han har vel tatt verdensrekorden i hastighet med campingvogn og med den :D

 

P.s. Så pen ut evo'n din Svenna

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en familiebil :D.. Norris driver jo å trekker campingvogner med sin E7, Han har vel tatt verdensrekorden i hastighet med campingvogn og med den :D

 

P.s. Så pen ut evo'n din Svenna

 

Mvh

 

Det er absolutt en familiebil, jeg levere 2 unger i barnehage og på skolen hver dag med bilen, det funker som bare det :)

 

Takk for det, skal legge ut noen flere bilder etterhvert, hadde en dyktig kar som tok bilder av bilen på onsdag yodude

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt en familiebil, jeg levere 2 unger i barnehage og på skolen hver dag med bilen, det funker som bare det :)

 

Takk for det, skal legge ut noen flere bilder etterhvert, hadde en dyktig kar som tok bilder av bilen på onsdag yodude

 

Har en avtale med en fotograf som har helt bildilla jeg også. Han har en side som heter bildilla.com og faktisk :D Må bare få polert den litt først mens jeg venter på solen..

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er absolutt en familiebil, jeg levere 2 unger i barnehage og på skolen hver dag med bilen, det funker som bare det :)

 

Takk for det, skal legge ut noen flere bilder etterhvert, hadde en dyktig kar som tok bilder av bilen på onsdag yodude

 

Nydelig bil, EVO 6, de nye er helt på trynet når det gjelder design...

 

 

Driver å hører (leser på forum) om folk som må ta mye mindre for evo'ene sine, at de blir solgt for mindre enn det de blir lagt ut for, stemmer det? Leste om en Evo 6 som sto for 450 k men ble solgt for 360k!!!! Hørtes veldig usannlig ut... Kjenner du til noe sånt?

 

 

Evo 6 med gull-lakkerte felger er mer min smak da men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, EVO 6, de nye er helt på trynet når det gjelder design...

 

 

Driver å hører (leser på forum) om folk som må ta mye mindre for evo'ene sine, at de blir solgt for mindre enn det de blir lagt ut for, stemmer det? Leste om en Evo 6 som sto for 450 k men ble solgt for 360k!!!! Hørtes veldig usannlig ut... Kjenner du til noe sånt?

 

 

Evo 6 med gull-lakkerte felger er mer min smak da men :)

 

Uansett merke eller type bil så hender det at noen får økonomiske problemer og bare MÅ selge en bil. Da kan man få biler veldig billig. Audi'en min fikk jeg kjøpt for 60.000 under listepris når jeg kjøpte den en del år tilbake. Han MÅTTE ha pengene der og da.. synd for han og bra for meg!

 

Evo'n min skal jeg aldri selge.. skal jeg gjøre en deal blir det heller en til :D

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett merke eller type bil så hender det at noen får økonomiske problemer og bare MÅ selge en bil. Da kan man få biler veldig billig. Audi'en min fikk jeg kjøpt for 60.000 under listepris når jeg kjøpte den en del år tilbake. Han MÅTTE ha pengene der og da.. synd for han og bra for meg!

 

Evo'n min skal jeg aldri selge.. skal jeg gjøre en deal blir det heller en til :D

 

Mvh

 

 

Ja det var noe sånt jeg tenkte meg :)

 

En ting jeg ikke får til å stemme, er prisfallet på EVO'er. EVO 6 ligger liksom rett under EVO 7/8 i pris, selv om det er mye nyere biler...

 

Er det fordi etterspørselen er så høy eller? De fleste jeg snakker med, står ved at de heller vil ha en EVO 6 enn 7/8 fordi 6'ern er klart penere :) Er forresten enig i det, hehe :)

 

 

Sikkert helt på tryne å forsikret den også, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var noe sånt jeg tenkte meg :)

 

En ting jeg ikke får til å stemme, er prisfallet på EVO'er. EVO 6 ligger liksom rett under EVO 7/8 i pris, selv om det er mye nyere biler...

 

Er det fordi etterspørselen er så høy eller? De fleste jeg snakker med, står ved at de heller vil ha en EVO 6 enn 7/8 fordi 6'ern er klart penere :) Er forresten enig i det, hehe :)

 

 

Sikkert helt på tryne å forsikret den også, hehe...

 

 

Etterspørselen er vell større med Evo 6 enn en Evo 7 og 8 ja da de brukes mer

 

i motorsport. Evo 5/6 er klart finere ja. Mere stivere i karosseriet er dem å enn Evo 7. Evo 8 er bedre der igjen. Hadde jeg fått en Evo å velge mellom så hadde det vært en Lancer/Carisma Evo 6

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterspørselen er vell større med Evo 6 enn en Evo 7 og 8 ja da de brukes mer

 

i motorsport. Evo 5/6 er klart finere ja. Mere stivere i karosseriet er dem å enn Evo 7. Evo 8 er bedre der igjen. Hadde jeg fått en Evo å velge mellom så hadde det vært en Lancer/Carisma Evo 6

 

Alt ligger i navnet på bilen.. EVOLUTION.. bilene blir bedre og bedre for hver modell. Du finner ikke mange som mener modellen før er bedre enn en nyere modell. Ja, det finnes vel noen, men de vil ikke tro det uansett hvilke tall som legges frem. Du kan gå på lancerregister å lese litt om de som har hadd både E6 og E7. Ingen vil gå tilbake til en E6 når man har hatt en E7.

 

Forskjellen på en E6 og en E7 er veldig store. Evo'ene kommer i 3 utgaver pr store forandring. 1-2-3 er en gruppe 4-5-6 er en gruppe og i den siste 7-8-9 gruppen. 10-11-12 kommer senere. I hvert av disse modellskillene er det store forandringer. Er bestandig greit og vite litt om hva du snakker om skal du først legge ut meninger.

 

Og du.. E7 er 50% mere stivere en E6 faktisk..

 

E6 er billigere enn E7, E7 er billigere en E8, E8 er billigere en E9.. hva man kjøper er opp til smak og behag, men jo høyere man går jo mere avansert bil får man. E6 er populær rallybil for private med lite budsjett ja, men hvis du var på WRC sverige, Så har du fått sett at av de rundt 80 privatsjåførene var det sikkert 2 stk E6, 40 E7, 25 E8 og resten Subaru

 

Her kan du starte å lese: http://www.lancerregister.com/showthread.php?s=&threadid=4677&highlight=evo7+evo6

 

Mvh

02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII

10 Mitsubishi ASX instyle+

 

http://www.lancerregister.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ligger i navnet på bilen.. EVOLUTION.. bilene blir bedre og bedre for hver modell. Du finner ikke mange som mener modellen før er bedre enn en nyere modell. Ja, det finnes vel noen, men de vil ikke tro det uansett hvilke tall som legges frem. Du kan gå på lancerregister å lese litt om de som har hadd både E6 og E7. Ingen vil gå tilbake til en E6 når man har hatt en E7.

 

Forskjellen på en E6 og en E7 er veldig store. Evo'ene kommer i 3 utgaver pr store forandring. 1-2-3 er en gruppe 4-5-6 er en gruppe og i den siste 7-8-9 gruppen. 10-11-12 kommer senere. I hvert av disse modellskillene er det store forandringer. Er bestandig greit og vite litt om hva du snakker om skal du først legge ut meninger.

 

Og du.. E7 er 50% mere stivere en E6 faktisk..

 

E6 er billigere enn E7, E7 er billigere en E8, E8 er billigere en E9.. hva man kjøper er opp til smak og behag, men jo høyere man går jo mere avansert bil får man. E6 er populær rallybil for private med lite budsjett ja, men hvis du var på WRC sverige, Så har du fått sett at av de rundt 80 privatsjåførene var det sikkert 2 stk E6, 40 E7, 25 E8 og resten Subaru

 

Her kan du starte å lese: http://www.lancerregister.com/showthread.php?s=&threadid=4677&highlight=evo7+evo6

 

Mvh

 

Stemmer når du først sier det :pray

 

Satt å søkte og leste litt her også http://www.jackals-forge.com/lotus/evo/my_evo7.html så sto det at den er 50% stivere. Merkelig det der. Fordi jeg har hørt flere kommentorer og folk som har kjørt bilene som har sagt at 6`ern var stivere. Men når jeg endelig gadd å lese litt så fant jeg også info om at det ikke stemte helt. Takk for at du oppklarte det :)

 

Mvh CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår