Gå til innhold

Norges Råeste Evo


frank-roar

Anbefalte innlegg

G-man du har norges råeste Evo :wave Hyggelig at du tok deg tid til å råne i Larvik i helga :D Å Svenna åssen har du greid å selge fra deg en så god bil????? :hammer

 

Tja, det var ikke så enkelt, men siden jeg skal bli pappa så måtte den gå. Vi får se om det ikke kan bli en evo igjen ved en senere anledning selv om det vel er Ferrari 355 som står øverst på ønskelista akkurat nå.

 

Du da? Noe napp på bilen din?

01`Porsche 911 Turbo

04`BMW 530 DAT, konebilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du da? Noe napp på bilen din?

 

Dårlig med napp desverre..... Har hatt kun en seriøs henvendelse, men der var det banken som sa nei.... desverre :( men men får håpe det kommer noen snart, trenger penger, MEN bilen selges ikke til hvem som helst. Man må ta vare på denne bilen vettu :)

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

btw, hvis du er interisert i en liten fotosession så stiller jeg gjerne opp en gang til når det gjelder denna bilen! :D

 

Knall bra...!!! sender deg en PM jeg når det blir aktuelt..

 

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så den i tønsberg faktisk for en stund siden, var på sommertiden en gang.. Utrolig fin bil ;)

mitsubishilancerevov.jpg

mitsulancerevov.jpg

 

Så det var du som stod å knipsa bilder av bilen med mobiltelefon..:)

Takk for kommentarene...føler at jeg ikke har kjøpt katta i sekken..lol

 

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-man du har norges råeste Evo :wave Hyggelig at du tok deg tid til å råne i Larvik i helga :D Å Svenna åssen har du greid å selge fra deg en så god bil????? :hammer

 

Knall at du likte den..! Hyggelig at du tørte å spørre om du kunne få sitte på da...lol..Hadde en fin tur i Larvik,Galanten din er fin den,skulle likt å se den i dagslys..Har prøvd å få broder'n til å kjøpe bilen din da,men han syns det er for mye penger for en 15 år gammel bil...Og ja, han vet hva dette er for bil...:)

 

G-Man

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges råeste? Tja, NORGES råeste er vel kanskje MRLeone sin, men den råeste Evoen på skilter i Norge, er definitivt din. Faktisk, det kan være den råeste bilen på skilter i hele Norge (har jo kanskje noe med at Evo står aller høyest på ønskelisten min, hehe).

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står fortsatt for at eks-opland rallycrossbilen er Norges grommeste Evo, selv om den nå har havnet i Sverige (noen må kjøpe den!!!) og ikke akkurat er noe som kommer til å havne på gata noen gang :) MrLeones bil er jo veldig grom, det kan jo ingen nekte på og G-Man sin V er jo fin den også! Men den grommeste gatebilen i Norge synes jeg er EVOTME eller hva han kaller seg her inne har :D Det er en sort TME med HKS motor.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall at du likte den..! Hyggelig at du tørte å spørre om du kunne få sitte på da...lol..Hadde en fin tur i Larvik,Galanten din er fin den,skulle likt å se den i dagslys..Har prøvd å få broder'n til å kjøpe bilen din da,men han syns det er for mye penger for en 15 år gammel bil...Og ja, han vet hva dette er for bil...:)

 

G-Man

 

Vel da går broren din glipp av å få enda en spesiell bil inn i famlien din....hehe :D Vel men det får være opp til han hva han har lyst på.

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår