Gulfgti Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Den her er ganske så rå:D Er i halden.. Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adahlen Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Går faktisk en ganske flott evoX i Bodø + at det går 1 fin evo7 og en evo6 Ettersom jeg har hørt så er dette en vanlig Lancer med bodykit..? Om du tenker på den hvite. Ikke det at jeg har sett noen flere men.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Ettersom jeg har hørt så er dette en vanlig Lancer med bodykit..? Om du tenker på den hvite. Ikke det at jeg har sett noen flere men.. :P Nei, den hvite evoX'en er en fullblods lancer... Ikke nå får i ulveklær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-Halvorsen Skrevet August 1, 2011 Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 (endret) :) Endret August 1, 2011 av Daniel-Halvorsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-Halvorsen Skrevet August 1, 2011 Rapporter Share Skrevet August 1, 2011 Grua Auto har også bygd en del rå evoer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet August 4, 2011 Rapporter Share Skrevet August 4, 2011 grua auto har også bygd en del rå evoer :) word ! Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel-Halvorsen Skrevet August 5, 2011 Rapporter Share Skrevet August 5, 2011 ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilpleie Gærning Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Her er to bilder av min. Venter på Öhlins coilovers og noe stæsh til motoren :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2002EVOTME Skrevet Februar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 Min er den råeste Evoen. Hafseng tuna med Lasse Boberg dog box. God for 980hk. nedtrimma til 770 ca i motor. Selges rimelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 norges råeste evo er i mine øyne godkjent med modifikasjoner.. så lykketil med den folkens! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuket Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 2001 Modell Mitsubisihi Evolution TME 6. Full Loaded. Spesial Importerte 20" Advan Raceing Felger fra Japan. 18 Hvite Compomotive Felger med Banedekk/slicks... 8000 Kvevlar BI Xenon +++ For Mye å Skrive... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg