Tyrann Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 For de intreserte sjelene : Konge motor. -Gleder meg til å høre lyden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Kommer nok til å brøle godtt dette!!!! Kjappa på, showtime rett rundt hjørnet!!! Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Jobbe jo så en helt! Klar for mandals treff vertfall :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Bler bra dette oli, glede meg te og se og høra. Katti e det mandalstreff? Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 2 og 3 juni!! I dag testa me motoren, går ikje heilt bra enda. Virke som batteriet e dødt som ei fela. Så må skaffa nytt batteri. I tilegg flyte bensin ut weberen under, ned på grenrøret. Men mulig vi har løst problemet, nytt batteri må uansett til. Kan man bruke et 62Ah batteri på en bil som kun har 45Ah dynamo ?? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 2. og 3. juni, stille då?!?! Må samlas ein skikkelige rådagjeng og rolsa oss nerøve! Glede meg som ein liten jøde t å se og høra på stuket ditt Gauer...blir særdeles bra:) Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxboost Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 trur det blir mange bra wee dubs her nede.... pleier i allefall komme sinnsykt mye fine biler:) Siter Drift it like u HATE it ! [sign:error] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 2 og 3 juni!! I dag testa me motoren, går ikje heilt bra enda. Virke som batteriet e dødt som ei fela. Så må skaffa nytt batteri. I tilegg flyte bensin ut weberen under, ned på grenrøret. Men mulig vi har løst problemet, nytt batteri må uansett til. Kan man bruke et 62Ah batteri på en bil som kun har 45Ah dynamo ?? skal gå bra så lenge du ikke trekker mer enn dynamoen lader (stereo, ekstralys etc) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Av elektrisk har jeg kun, bakluke åpner , bensinpumpe (facet) , og kasett spiller . Og selve ledningsnettet. 2 og 3 juni stille eg jah. Da ska bilen kjøras ner te mandal, ikje noe henger eller noe! Blir kanon kjekt! :D Satse me på hytta eller telt arne ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 HYTTA E FOR PYSER!!!!!:deng LEVE HANGAREN!!!! Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Ok telt. Greit for meg , MEn va ikje dyrt me hytta vertfall :) 810 for 6 personer! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Noen innvendinger om batteri som e gode ?? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Ich habe biltema... Greit det...billigt og... Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Jah, men e litt forskjell på våre biler nå ser du. Dobble Gassere e ikje alltid like lette å få start på . Så trenge et batteri som e bra når bilen e kalde. Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Jah, men e litt forskjell på våre biler nå ser du. Dobble Gassere e ikje alltid like lette å få start på . Så trenge et batteri som e bra når bilen e kalde. jeg har vel ikke lov til å si dette, reklame er jo helt nazi blitt her inne, men jeg er bilstereoforhandler ;) så send meg f.eks en mail så kan jeg gi deg noen tips... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg