Gjest brunerune Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Du har jo lov å si hvilkne batterier som er bra og ikke da melluh:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Jah, men e litt forskjell på våre biler nå ser du. Dobble Gassere e ikje alltid like lette å få start på . Så trenge et batteri som e bra når bilen e kalde. OHHHHHHH!! TOUGH GUY!!!!!:boxers Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Du har jo lov å si hvilkne batterier som er bra og ikke da melluh:) kommer an på innsatsen, ikke så mye å velge i blandt rimelige gelebatterier, men sønnak maxxima bluetop har jeg selv testet nå, og det er veldig stabilt. ca 1500,- for et slikt er billig... kinetik er også gromme saker, men til prisen...veeeel...regn med godt over 2k! ellers så er optima ok til startbatteri, og lett å få tak til hyggelig pris hos FK blamdt annet.... ellers er det jo haugevis med syrebatterier til under 1000-lappen som alle gjør jobben, ihvertfall en stund...er "weberne" veldig tungstarta så kan det nok hende et syrebatteri får veldig begrenset levetid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Hmm. Vet ikke med Webere, men med 2 dobble DellOrto fikk jeg start på første eller andre tørn på en opel 2.0 motor, hver gang ;) Med full choke på seff, og måtte la den gå seg litt varm før den var veldig kjørbar :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Tenkte bare vise koss bilen så ut før i tiden :D Nærmere 3 år siden!! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Oi, ikke så bra, nei. Men har gått den riktige veien med bilen nå, i det minste! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Gå for maxxima batteri. Har hatt mitt siden dem kom ut på markedet. Husker ikke når, men sikkert 5 år siden. Har hatt det i 4 forskjellige biler uten problem. Krever ikke mer 45A dynamo heller og da har du alltid full ladet batteri. Ser forressten ut som en morsom bil å kjøre. Stå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 HYTTA E FOR PYSER!!!!!:deng LEVE HANGAREN!!!! Hell yeah....her e det hangar for alle penga...e jo plass t ein liten landsby der inne....eller 4 på vår størrelse:ass: Men det blir hangar, øl og pølsefaen t d tyde ut ørene...dassmax!!! Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aRne eGGe Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Eg har et brukt røykvarsler batteri liggane hvis du vil kjøpa det? Burde vel funka....... Siter VW Touran VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Anbefaler Optima. Skaffer du det melluh? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Anbefaler Optima. Skaffer du det melluh? selger ikke dette i utgangspunktet da jeg synes maxxima, er bedre og mye mer for pengene.... (1600,-) men alt kan skaffes, dog ikke nødvendigvis alltid til like god pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Allright folkens! Har da fått hevet nedi motoren. Og begynt å prøve få start! Det jeg kan si er at den starter så dauer den helt ut igjen, og må begynne å skinne på ny. Det jeg er sikker på er : Den får bensin. Tenninga er riktig. Pluggene gløder. Men jeg har ikke brukt pinnbolter til å feste weberene i innsuget, og en bekjent, mener at bilen suger inn falsk luft mellom weber og innsug. Dette vil bli bekreftet i morgen, da vi skal prøve spraye start gass mellom weber og innsug. Jeg har O-ringer mellom weber og innsug. Noen som har noen formeninger om dette ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 @ Mr.Bean. Snakka me rovik i dag,å stille inn forgassere "var ikke noe for oss lenger, dette drev vi med på 80 tallet" . Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjervum Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 DU!? er det 17' du har på bilen?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 viss du referer til de gamle bildene mine av bilen, så var det 16". Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg