olehenri Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Jeg og GTI_BIACTH fant ut av vi sku ta en liten photoshoot med bilene våre i går, så legger ut noen av bildene vi tok her.. :) Sleng gjære ut no kommentarer! Men spar dere for å si at bildene er dårlig kvalitet, hverken jeg eller hu er noen fotografer! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 fine biler! - men de burde jo vært nyvasket da.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 ikke imponerende bilder...bilene er ok, men bildene er ikke mye å skryte av egentlig Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Bildene var generelt sett alt for rotete og dårlig komponert. Skru av blitsen når den ikke trengs (bruk heller stativ). Bilene var greie nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Mye forstyrrende ting i bildene, skulle funnet et annet sted å stå :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Endel forstyrrende elementer... Sjekk den under f.eks, over GTi 2 taket, sånne ting fucker bildene :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dovring Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Sitat Men spar dere for å si at bildene er dårlig kvalitet, hverken jeg eller hu er noen fotografer! hehe Viss dere som har kritisert bildene hadde lest dette først så hadde alt blitt my enklere... Siter [ ] VW Golf mk4 00´ 1.6i [x] Opel Astra 97´ 1,7 TDS [x] VW Golf mk2 91´ 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Dovring skrev: Viss dere som har kritisert bildene hadde lest dette først så hadde alt blitt my enklere... Nope, de skal få kritikk slik at de vet hva de kan gjøre neste gang. Det er lønnsomt med kritikk! Men bare at folk kritisere på grei måte, som alle gjorde her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Prøv å ikke få med så mange andre objekter som gress, og lignende :) Ellers er de bra, pene biler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Kimman skrev: Nope, de skal få kritikk slik at de vet hva de kan gjøre neste gang. Det er lønnsomt med kritikk! Men bare at folk kritisere på grei måte, som alle gjorde her. Er man såpass sær at man ikke ønsker kritikk, så skal man få slippe. Ingen tvil om hvem som har den peneste bilen, iallefall! :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hallo?! Jeg skreiv at vi ikke er no fotografer, vi ville bare ha diverse bilder av bilene, jeg driter hvertfall total i hva som er med i bildene, å hvor de står å hva vi bruker av blitz og stativ og div ting.. Vi ville bare ha bilder av bilene sammen! 2rn er ny vaska, min har vaska jeg dagen før, dritt vær i lillehammer de siste dagene Heller ikke fått fiksa de små feila på min, så den ser ikke no bra ut fortida. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 KaldBlod skrev: Er man såpass sær at man ikke ønsker kritikk, så skal man få slippe. Ingen tvil om hvem som har den peneste bilen, iallefall! :) er ikke sær på det, som jeg sa, vi er ikke no fotografer, vi veit vi ikke får til bilder, er ikke intressert i det heller, vi ville bare ha noen bilder av bilene! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Teit.....sier nu jeg bare... Du må prøv å ta imot all kritikk her, og kom deg ut og prøv en gang til.. Så da kan bildene av bilene deres bli ganske pent og det vil nok "framstille" bilene bedre da.. Men greit greit, du er ikke interessert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Han sier jo at han legger ut bildene for å vise BILENE, ikke om bildene er bra eller ikke sombrero Tror vel egentlig det ikke hadde kommet så mange kommetarer om hvor dårlige bildene var hvis han ikke hadde sagt det ;) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Kimman skrev: Teit.....sier nu jeg bare... Du må prøv å ta imot all kritikk her, og kom deg ut og prøv en gang til.. Så da kan bildene av bilene deres bli ganske pent og det vil nok "framstille" bilene bedre da.. Men greit greit, du er ikke interessert.. nemmen i svarte faan! kan ikke folk lese?!? VI ER IKKE NOE FOTOGRAFER! kommer aldri til å prøve på å bli det! LES: VI tenkte det kunne være artig med noen bilder av 2.gen. av GTI 8v,¨å ha bilder av de sammen, ikke for å vinna en fuckings fotokonk! men takk for at dere fucka den tanken ass! Herregud for noen folk! Ska dekk kritisere bildene, så gjør det til dere selv, LES NEDERST PÅ DEN ØVERSTE TRÅDEN!!! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg