volvo264 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 jau, er de nåken her som kan eller veit om ein plass der eg kan få plana,porta å sett inn større ventila på ein topp? har hørt du kan sette inn litt større ventila uten om å gjer nåke med toppen, er de sant eller? bare lurer.. men skulla fått vertfall plana ein topp eg har liggandes, muligens porta den litt..har tenkt å små trimme ein B23E motor Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hør med vs motor.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juni 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Hør med vs motor.. ken de blir da? har du ein link eller liknande? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 ken de blir da? har du ein link eller liknande? http://www.vsmotor.no/ Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 :google :disco edit: kom meg i forlkjøpet du :O :scared Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 porte en topp for å småtrimme en B23E? waste of cash! toppen flower mer enn godt nok til flere hundre hk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 porte en topp for å småtrimme en B23E? waste of cash! toppen flower mer enn godt nok til flere hundre hk! Men man får mere hk av å bare porte den å...! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg