Gå til innhold

Noen motorhoder som skal tjene landet i år?

Ranger emnet


Blugh

Anbefalte innlegg

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du ikkje vil inn må du ta ansvar og komme deg ut under innrykket! eg fikk valget om å bli komme inn, eg fant ut at eg "bare skulle se om det var noe for meg", siden eg var drittlei av å gå hjemme, eg hadde sagt fra meg skoleplassen og i tillegg kom eg inn på tungtransport og kunne få vogntoglappen.. gikk lei veldig veldig fort, og brukte 7 mnd på å dimme.. men hadde eg ikkje gjort det, hadde eg vært der fremdeles..

 

bardufoss e en liten drittplass, og på svingen e det ikkje bra damer.. heller ikkje på artic pub over haugen.. men! i tromsø e det kult :)

 

så: hvis du har noen attester du kan vise til, og de sier at du kan prøve å være i militæret og se kordan det går, så ikkje hør på de.. vi var flere som fikk den beskjeden av legen, og det var bare bull.. når du e inne, så vil de heller ha en som har ondt i ryggen enn en som bare sier han har det.. det var beskjeden en kompis fikk!

 

forresten, alle som ville være i militæret i bardufoss, ble sendt hjem innen en mnd, og de som ville hjem ble værende i hvertfall et halvt år..

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv fått beskjed om å møte på Gardermoen 1 Sept, for så senere å tjenestegjøre ved Sambandsbataljonen i Bardufoss("Jippi")

 

Noen andre der ute som skal inn? Når og hvor?

Noen som nekter?

Skal faktisk til Bardufoss jeg også.. thumpsup eh... :rolleyes: Bortsett fra kulden tror jeg ikke det blir så ille... Får jo ha en del ting på rommet + at vi har tilgang på paintballbane og -utstyr :)

x BMW e46 320 ci manuell - solgt

x Mazda 323f 1.8 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv fått beskjed om å møte på Gardermoen 1 Sept, for så senere å tjenestegjøre ved Sambandsbataljonen i Bardufoss("Jippi")

 

Noen andre der ute som skal inn? Når og hvor?

Noen som nekter?

 

plassen gud glømte, satan brekte seg over og forsvaret kjøpte.....

 

er som sagt ikkje akkurat verdens navle, men hiv seg på nokre turer til tromsø av og til, 25kr for buss pluss man fer ganske rimelig hotell via velferden der...

 

var på rustad leir(ved siden av heggelia der du skal) i ca 2mnd før eg blei sendt til oslo der eg er enna.....begynnelsen er ganske gøyt, masse nye kule folk og opplevelser visst man liker litt slik....springe i skogen og leike krig uansett vær osv....masse gøy men masse dritt også......personlig så er eg vel som alle andre som snart skal dimme, totalt drita drittlei egentlig......

 

uansett, lykke til....er ikkje verre en ka du sjølv gjer det til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plassen gud glømte, satan brekte seg over og forsvaret kjøpte.....

 

er som sagt ikkje akkurat verdens navle, men hiv seg på nokre turer til tromsø av og til, 25kr for buss pluss man fer ganske rimelig hotell via velferden der...

 

var på rustad leir(ved siden av heggelia der du skal) i ca 2mnd før eg blei sendt til oslo der eg er enna.....begynnelsen er ganske gøyt, masse nye kule folk og opplevelser visst man liker litt slik....springe i skogen og leike krig uansett vær osv....masse gøy men masse dritt også......personlig så er eg vel som alle andre som snart skal dimme, totalt drita drittlei egentlig......

 

uansett, lykke til....er ikkje verre en ka du sjølv gjer det til....

ka tropp var du i?

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal faktisk til Bardufoss jeg også.. thumpsup eh... :rolleyes: Bortsett fra kulden tror jeg ikke det blir så ille... Får jo ha en del ting på rommet + at vi har tilgang på paintballbane og -utstyr :)

 

Får vell sørge for å markere deg et par ganger da utover... Og i følge den lappen jeg fikk i posten var det ikke så værst med utstyr på stedet nei, og nett på alle rom... Får bare spare opp til Laptop, så blir det Bilforumet all day long.

Kommer ikke til å nekte eller dimme for tidlig, det er for småjenter. Er du først inne får du gjennomføre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vell sørge for å markere deg et par ganger da utover... Og i følge den lappen jeg fikk i posten var det ikke så værst med utstyr på stedet nei, og nett på alle rom... Får bare spare opp til Laptop, så blir det Bilforumet all day long.

Kommer ikke til å nekte eller dimme for tidlig, det er for småjenter. Er du først inne får du gjennomføre.

 

etter 6mnd så angrer du på det du skreiv der.....men ja, faen, har du penger skaff deg en bærbar pc, da går tida mykje fortare og du he litt mer å henge fingrane i på kveldstid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter egentlig hvor jeg er i militæret... Skal hovedsaklig benytte året til å trene uansett. Kanskje greit at det ikke er så mye annet å finne på.. Etter militæret skal jeg ha meg en 200 SX så jeg har hvertfall noe å se frem til :)

x BMW e46 320 ci manuell - solgt

x Mazda 323f 1.8 - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

 

Vekker minner dette. Var i linjetroppen i Heggelia i 93/94 (Ja vet jeg er steingammel ;-) ) Ser tilbake nå på året som et kjekt år. Frøs mye, Sov lite og fikk mange venner. Lagfører på en Bv-206 med mye utstyr i. Ingenting som å kjøre beltevogn på ufremkomlige plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår