Teigas Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Hiver meg på trenden jeg også :D Slenger inn noen bilder av min lille sorte polo etter en liten kattevask! Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elltho Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Fin bil du har! Tøft med kvite felger!:) Siter -->88mod Hilux,68mod Boble roadster (x)94mod Bmw 318is,91mod Golf2 TD,96mod Polo 6N 1,6l,81mod Hilux type stOr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 du har en død fisk i hattehylla!! pent! men hva med noen cm lenger ned? Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hehe , den lever i beste velgående! :P Mere senk og sideskjørt er vel det som står for tur :) Så det kommer! Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Har sagt det før,men kan gjentas, pen og pent med hvite felger på mørk bil. Men en ting jeg tnkte på, jeg ville bygget om til sideblinkersene fra 03 mod. De er klarglass...ser "freshere" også på sort bil (bare min mening) Ang den døde fisken så syntes jeg det er kult at du har en "maskot" i bilen. Det syntes jeg alle biler skulle hatt. Jeg har Tigergutt(gul/orange+en intern spøk engang) og har sett sølvgrå Bora(er) med den grå Miranda bamsen.Maskot med stil er kult. Fisken din er jo kul pga størrelsen. Men hvor har du fått tak i den, det er Nemo ikke sant? Jeg har den kule gule fyren fra de morsome Levis reklamene som gikk for noen år siden. Den fant jeg i Budapest, men han ble litt for stor for bakruta mi. Han satt fastspent i baksete ei stund. Nå har han bilfri, men mulig han flytter inn igjen. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 må bare spørre om noe..de baklyktene fra 6n2?, passer dem rett over sånn plassmessig eller ?..hørte det var noe å gjøre i tillegg..? Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Hmm , tør jeg ikke si, lyktene stod på bilen da jeg kjøpte den.. Mener det er facelift baklykter, men dette skal jeg ikke si med sikkerhet.. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 Jeg fikk feil modell lykter fra Hella og det er en liten forskjell med noen plÆstikk tapper, det er vel det hele tror jeg. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Mai 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2005 PS: få det øverste bilde inn som avatar....? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Juni 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Da var nye lykter montert på den ;) Tok samtidig noen bilder av en skitten polo, fyllesyk så gadd ikke vaske. Lyktene ble kjøpt hos polojenta , og var av typen fk angeleyes :D Bildene snakker vel for seg ;) Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo-jenta Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Hei.. begynner å angre at jeg solgte de..hehe.. monteringen gikk greit eller? LYktene funker fin? :) Siter http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=72684&item=7978256149&rd=1&ssPageName=WDVW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 det ble bra det, og du fikk til det elektriske ser jeg. Siter -95 polo6N -91 sierra -84 golf2 www.home.no/polo6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 fin fin den der, likte spesielt godt de hvite felgene. Men den fisken må begynne å lukte snart, ligge ute sånn i varmen i svart bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2005 Jepp, gikk fint ;) etter litt banning og steking.. Hadde av frontfangeren, for å komme til skruen nederst på lykten:( Ledningene gikk greitt og når jeg bare fikk tak i skikkelige kabelsko og tang ;) Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Juni 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2005 har noen røde baklykter fra 6n2 vis noen er intresert kul bil foresten,men trodde fisker hørte jemme i vann Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg