Kurtemann Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Snerten VR6! Hadde du den for salg i autodb for litt siden? Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 den er fortsatt tilsalgs hvis jeg får 70.000kr ellers beholder jeg den selv:) veldig fornøyd:) du må laste bilder opp på et nettsted å så kopierer du linken inn der du legger inn bildet her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 har du en link til et nettsted, der jeg kan legge inn bildene?? hellothere Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford RS Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hei! Prøv denne linken for opplasting av bilder å følg instruksjonen. http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload.php MVH Ford RS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Hei! Prøv denne linken for opplasting av bilder å følg instruksjonen. http://www.pyrabel.net/eksternt/upload/upload.php MVH Ford RS nå gikk d!! takk for hjelpen.... Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 halloen! Fikk fatt på en brakar her om dagen..er ny inne på passat, så dette skal bli spennende.. blir brukt mye penger på bilen med tiden, så får vi se hvor vi ender, pr dags dato ser den slik ut: Orginal 1992 Passat Gt VR6 stv :D Alt elektrisk utstyr med skinn interiør:D PST: JA! Må få lakkert plasten, evt i samma farge som bilen ;) og JA! skal få senka den! Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 PENT! Holder på med passat vr6 prosjekt selv. Gøy å se at det er andre vr6'er her også. Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 21, 2005 Rapporter Share Skrevet August 21, 2005 halloen! Fikk fatt på en brakar her om dagen..er ny inne på passat, så dette skal bli spennende.. blir brukt mye penger på bilen med tiden, så får vi se hvor vi ender, pr dags dato ser den slik ut: Orginal 1992 Passat Gt VR6 stv :D Alt elektrisk utstyr med skinn interiør:D PST: JA! Må få lakkert plasten, evt i samma farge som bilen ;) og JA! skal få senka den! mye ga du for den? pen bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Thx:D Ja, morro med andre som har samma prosjektbil..så bare hiv ut bilder av din;) Prisen er litt usikker enda..da jeg bytta helt likt i min golf cab, begge var sånn ca prisa til 50k.. Synes det er kjempemorro med folk med lik type bil og som går under *prosjekt* :D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 Prisen er litt usikker enda..da jeg bytta helt likt i min golf cab, begge var sånn ca prisa til 50k.. Synes det er kjempemorro med folk med lik type bil og som går under *prosjekt* :D Bilder av min finner du på side 2 i denne tråden. Foreløpig er det bare en 2.0, men skal til tyskland om en måned og hente donorbil. Blir mye skruing i løpet av vinteren og når jeg har fått handlet inn det meste av deler som skal på lager jeg en tråd her. Satser på å ha bilen ferdig til våren. Noen av planene er som følger: bygge om til vr6 styling, sette på hekkskjørt sideskjørt og hekkspoiler. hellakkering, samme farge justerbar senk felger (mest sannsynlig bbs ch) lang utstyrsliste effektanlegg + mye mer hva går planene dine i? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet August 22, 2005 Rapporter Share Skrevet August 22, 2005 høres ut til og være et bra prosjekt d :thumb husk å hold oss oppdatert med bilder og info. gleder meg til og se resultatet :D Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 Bilder av min finner du på side 2 i denne tråden. Foreløpig er det bare en 2.0, men skal til tyskland om en måned og hente donorbil. Blir mye skruing i løpet av vinteren og når jeg har fått handlet inn det meste av deler som skal på lager jeg en tråd her. Satser på å ha bilen ferdig til våren. Noen av planene er som følger: bygge om til vr6 styling, sette på hekkskjørt sideskjørt og hekkspoiler. hellakkering, samme farge justerbar senk felger (mest sannsynlig bbs ch) lang utstyrsliste effektanlegg + mye mer hva går planene dine i? hm... jeg har store planer om plastikk, fangere, sidesjørt, grill, dobble lykter, evt chrystal med blink, senking, effektanlegg/filter...og andre hjul, de blir for store om jeg skal ha den lav:D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aka_stian Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 hm... jeg har store planer om plastikk, fangere, sidesjørt, grill, dobble lykter, evt chrystal med blink, senking, effektanlegg/filter...og andre hjul, de blir for store om jeg skal ha den lav:D 18"ere du har? Siter Prosjekt Passat VR6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet August 23, 2005 Rapporter Share Skrevet August 23, 2005 18"ere du har? Jess... til salgs, jævlig fete felger som ligger i pris lik 20.000kr, felga er nestenikke kjørt, men noen småsår er det pussig nokk...BUD:D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paj-90 Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Er fersk Passat-eier, og vil gjerne dele noen bilder av "nybilen". Bilen er en 94 mod. Passat GL 2.0. 2xairbag, AC, skinn ++. Bildene viser bilen slik den så ut når jeg kjøpte den. Nå skal den blant annet senkes bittelitt....noen som har tips om bra senkesett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg