mr_primera Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Jeg har noen el-vindu motorer som jeg tenkte jeg skulle teste, men usikker på hvordan jeg skal koble. For å få teste om en av disse virker, så tenkte jeg å koble sammen ledningene fra el-vindu-motoren og ledningene fra bryteren til et bilbatteri. Noen som kan si hvordan jeg skal koble for å få det til å virke?:) Jeg er ikke avhengig av å ha kontaktene, så jeg kan klippe ledningene... Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 hvor mange ledninger er det inn på motoren? sannsynligvis er det to, når du snur polariteten, snur du også retninga på motoren,,, Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 hvor mange ledninger er det inn på motoren?sannsynligvis er det to, når du snur polariteten, snur du også retninga på motoren,,, Det er to ja, du ser motoren på bildet under der...:) Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsern Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 12v pluss og minus rett på ledningene ut fra motoren. Samme hva du bruker som pluss. Siter -88 Sierra cosworth 411,7hk @ 6700rpm / 471,3Nm @ 5300rpm ATW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 ja som sagt så kjører du pluss inn på en og minus på den andre. Hvis du bytter om disse, går motoren/vinduet andre veien... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 Oki...enkelt og greit altså... Bryteren kan jeg også bare koble på pluss og minus uten problemer? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 ja bryteren skal ha pluss og minus inn på to ledninger... Så er det bryteren som snur polariteten når du skal ha vinduet andre veien... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg