Bullitt_Mustang Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Er det noen som har sett en Zonda i virkeligheten? Det tror jeg må være litt av et syn, veldig fin bil. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 har ikks sett. Men har virkelig lyst å se en!!:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Har sett en tysk-regga svart sør i Danmark, stygg som F. Nesten så Enzo er finere, hehe, men det er smaksak. Pen lyd :D Fy f... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas K Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 Så en Pagani Zonda på bilmessen i Geneve nå i våres, den er faktisk knallfet i virkeligheten! Den er hvertfall ikke stygg, men bøllete! Siter Thomas K - er faen meg fotgjenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Jeg så 2stk på Autostrada 10års feiringen!! SYKT NICE! Sto en CCR vedsiden av... nesten alle i lokalet så nesten ikke CCR'n... alle sto rundt Zondan'e! Riktig: Bilen er bøllete og Brutal! Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 da hadde jeg klivi i CCR'en og stikki av hvis alle så på Zondaene :D Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemoda Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 pagani zonda har jeg sett på fabrikken i italia og den var finere enn masse andre biler. men eg må si at enzo ferrari toppet hele dritten:D Siter Nissan 200sx 1990. X:1991 Peugeot 405 Mi16 (har fortsatt deler) X:1988 Peugeot 405 Mi16 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg