Per-Henrik Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Bare lurte på hva en sånn b23et blokk med inmat ligger på. Eller så må du komme med masse bilder. happyhappy Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 hva har du da gjort med motoren? dyser, btr, osv det er en 230FK med 531 topp,k-kam og justerbart kamdrev og Justerbar BTR. FK innsug samt Fk grenrør som det for tiden sitter en altfor liten 13c snurre på. Står med orginale 337ccm dyser og lmm nu, men har 465ccm dyser og 3"lmm fra bmw som skal på etter jeg har fått star på tingen med det orginale oppsettet.. En b23Et blokk får du sikkert for en 1000lapp, men de begynner jo å bli skjeldene. jeg gav 5800sek for FK motor med topp,grenrør komplett innsug og turbo. Ellers har jeg en 230et blokk liggende i deler som du kan få billig:) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 gidder ikke lage prosjekttråd for blå40en ennå så da legger jeg ut litt bilder av motor og sånnt her imens.. kjellen.. kamdrevet. justerbar btr skimtes til høyre motoren.. og den gamle motoren Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg