p10turbo Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Morn folkens. Er det noen her som skal kjøre på våler imorra? Hadde tenkt og kjøre idag men pga været så håper jeg det blir bedre imorra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Var det bilen din som sto tilsalgs inne på gokart-bana? Blå P10 SRI. Eller var det svart bil du hadde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Var vått og kaldt der i dag.. Var der i 4 timer så dro jeg hjem.. Ikke helt det store å se noen som spoler på vannet.. Gatebil er ikke det samme uten sol og fint vær. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Var vått og kaldt der i dag.. Var der i 4 timer så dro jeg hjem.. Ikke helt det store å se noen som spoler på vannet.. Gatebil er ikke det samme uten sol og fint vær. og fjortistøs i trange lyse topper :D Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Var det bilen din som sto tilsalgs inne på gokart-bana?Blå P10 SRI. Eller var det svart bil du hadde? Det var nok ikke min. Min er hvit og ikke til salgs... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 og fjortistøs i trange lyse topper :D De så jeg ikke noe til. Hvor var du fant dem henn? Fant bare damer fra Vi menn og mange i reintøy. Så var det noen med oss, som også var tettpakket :rolleyes: Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 De så jeg ikke noe til. Hvor var du fant dem henn? Fant bare damer fra Vi menn og mange i reintøy. Så var det noen med oss, som også var tettpakket :rolleyes: Jeg bare fortsatte på setningen din over ting som manglet. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 offtopic: CrZy_T, jeg må alltid se den sinnsjuke avataren din ta et glis før jeg skifter tråd. Den er weird :) Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 offtopic: CrZy_T, jeg må alltid se den sinnsjuke avataren din ta et glis før jeg skifter tråd. Den er weird :) Oki, jeg har faktisk ikke peiling på hva jeg bruker som avatar da jeg viser forumet uten signaturer og avatarer. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Var det bilen din som sto tilsalgs inne på gokart-bana?Blå P10 SRI. Eller var det svart bil du hadde? den der ja :) Peen primera det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mai 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Ikke dum denne heller:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Den blå Primeraen tror jeg gikk rundt i område her før. De felgene kler den bilen virkelig... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Morn folkens. Er det noen her som skal kjøre på våler imorra?Hadde tenkt og kjøre idag men pga været så håper jeg det blir bedre imorra. Kjørte du på søndag? Hørte av en at det hadde vært en primera med turbo utpå bana da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TobyT Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Morn folkens. Er det noen her som skal kjøre på våler imorra?Hadde tenkt og kjøre idag men pga været så håper jeg det blir bedre imorra. Hei! Fikk tatt noen bilder av deg på kjøringa på søndagen...så veldig bra ut! Godt å se at Primeran holder følge! Siter 99 Primera GT Nissan Car Club Norway http://www.nccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10turbo Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Hei! Fikk tatt noen bilder av deg på kjøringa på søndagen...så veldig bra ut! Godt å se at Primeran holder følge! Du gidder ikke og få lagt ut bildene? Er litt pr kåt :eddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg