Dinglevims Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Har fått med en 1982 Jetta 1,6 nå. Bilen er ikke så vakker, men den har bare gått 140 000 km og det er nesten ikke rust på den og motoren er i bra stand. (Litt overflaterust et par steder.) Ettersom at jeg sikkert skal ha denne bilen en stund om vinter/jobb bil så tenkte jeg at jeg skulle gjøre den litt penere enn den er nå. Lurer derfor på hva jeg kan gjøre med den. Skal bytte støtfanger foran og bak ettersom at disse ikke er så pene lenger. Tenkte derfor på å få på noe litt finere enn de spinkle greiene som sitter på nå. Er det samme som en eller annen golf-modell eller er det egne greier for jetta? Skal ikke ha noe veldig spraglete, men litt finere må det da være mulig å få den. Er åpen for forslag til hva som kan gjøre denne bilen litt finere, uten at det koster skjorta selvfølgelig. Har helt ny 15" alufelger som ser bra ut, så jeg skal ikke kjøre rundt med de stygge ruste stålfelgene hele året. Slenger med et bilde også... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Et til... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Et siste et... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Det fins hvite frontblinkere til den (MTS lagde det ihvertfall for endel år siden), hvite/mørke/fargede sideblinkere lages av flere produsenter Og en grillist i glassfiber har vært på markedet. Var det Rieger tro? Eller kanskje Mattig? Ville lakka VW-logoen i grillen svart, vrengt av skjermbredderne, sota øvre del av baklampene (og klarlakk over hele lampa for å få jevn overflate). Og selvfølgelig hellakkering i en annen farge og solfilm, men det koster jo... Fangerne er forskjellige fra Golf I, men det likevel mulig stylingfangere til Golf I passer foran. Bak blir det værre pga lenger overheng enn Golf. Ville derfor hatt strøkne originalfangere, kanskje lakkerte... sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Leste i VW speed for en stund siden om en gammel jetta som også hadde gått jævli lite den hadde brunt interiør og var dritt fin! Der var det bare gamle fangere litt chrom. Jeg ville som Kid-A sier sponsa på den litt lakk på bak lampene. Jeg ville kansje tatt dem hel røde jeg. det har jeg gjort på min passat. Kid-A: blir det bra med klar lakk på bak lyktene? har ikke brukt det på mine jeg, men det høres jo ganske så tøft ut :) jeg ville som har blitt sagt før hatt på grill list, og fortsatt hatt merket blankt men sponsa på noen blanka blink lys foran, det hadde blitt pent :) Et senke sett på en 60mm eller noe og felgene du har så hadde den nok blitt pen(ere) og som Kid-A sa av med bredderne.. hehe er det rust under dem da mon tro.. hi hi hi Lykke til da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by passat kara Kid-A: blir det bra med klar lakk på bak lyktene? har ikke brukt det på mine jeg, men det høres jo ganske så tøft ut :) Denna har visst klarlakk med litt soting i... sombrero Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by Kid-A Denna har visst klarlakk med litt soting i... sombrero har du noen flere bilder av den bilen du??det er en peugeot 405 ikke sant?? ser i alle fall ut som det på lykta!! foresaten,glem det,ved nermere studering ser jeg at det ikke er en 405.sorry. my bad..... Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by D-1 har du noen flere bilder av den bilen du??det er en peugeot 405 ikke sant?? ser i alle fall ut som det på lykta!! Ligner på en BMW E36 spør du meg :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Originally posted by pololars Ligner på en BMW E36 spør du meg :) En M3 faktisk. Som er kræsjet.. http://www.bmw-hugg.no Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Hvordan er det å få av skjermbredderne da? Bare å røske av eller er de skrudd fast eller.no? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 Skjermbredderne er skrudd fast innunder skjermene, så ikke røsk de av... :) Ting du kan gjøre med din Jetta I: - Senke - Sette på alu.felgene du har. - Hvite blinkere på hjørnet foran m/parklys i. http://www.mts-carstyling.de - 90-mod fangere fra Jetta II foran og bak m/hvite, svarte eller blanke blinkere i. - Svart merke i grillen, eller emblemfri grill. - Audi-håndtak på dørene. - Fjerne alle emblem på bilen. - Solfilm på alle sideruter og bakrute. (svak soting) - Fjerne antenne på framskjerm, og montere 16v-antenne bakerst på taket. - Lakkere hele bilen, inkl. støtfangere/speil/dørhåntak Legger ved et bilde av en tøff Jetta I... :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mars 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2003 ....og siden det ikke skal koste så mye, så MÅ du jo ikke lakkere. Hvis lakken er hel og pen på Jetta'n din, så kan den nok bli fin allikevel.:D Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Vel... Da starter jeg med å få av alle disse fæle klistremerkene i vinduene og merkene bak. Deretter blir det av med skjermbredderne. Bilen trenger uansett nye fjærer og dempere så da kan jeg like godt senke den. Er jo heller ikke så lenge til det er tid for sommerdekk så da kommer felgene på. Hiver inn noen bilder her etterhvert som ting skjer... Dette er får vel holde hvertfall i første omgang. Blir vel ikke så dyrt heller. Noen som vet hvor jeg kan få tak i senkefjærer til denne bilen forresten? Skal ikke ha den subbende langs bakken ettersom at dette skal være jobb/bruksbil, men litt ned må den jo...;) Har en skummel følelse dette med tiden kommer til å utvikle seg til et skikkelig prosjekt. Er ikke lett å stoppe når man først er igang... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Originally posted by Jetta16v - 90-mod fangere fra Jetta II foran og bak m/hvite, svarte eller blanke blinkere i. Er det bare å finne fangerne fra en Jetta II f. eks. på høgger'n og skru de rett på eller må det fikses og herjes litt for at de skal passe? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Få i deg sånn 90fanger monteringssett for golf 1. de mener jeg vil passe på jettan din. så har du med en gang en mye fetere bil. litt grilllister. lakk grillen svart som ble sagt. og 43% soting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg