Ascona Skrevet Mars 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2003 Originally posted by Pompiuses Mye av det som du sier er, i følge artikkelen nevnt over, helt feil. Enten tar du feil, eller så tar verdens bilpresse feil. ja ja.... du får tro hva du vil så få vi andre tro hva vi vil. Hva sier jeg som er feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mars 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 Les artikkel....... Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 har hørt at dobbelclutsjing sliter suncroniseringene om bilen har synkronisering.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2006 har hørt at dobbelclutsjing sliter suncroniseringene om bilen har synkronisering.? Nei hvorfor skulle du gjøre det? Det som folk har glemt å nevne sammen med dobbelclutching er vel mellomgassing for å kompensere turtallet mellom motor og gir.. Teoretisk så skal du jo kunne klare å bytte gir uten å slite på noe som helst uten å bruke clutch! teoretisk ja...hehe Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaikill Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 hehe.... dette var jo moro lesing jo... :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2006 jeg må gire sekvensielt jeg, elelrs så får jeg sikkelige skrapelyder i det drevene hugger tak i hverandre, og jeg har ikke sync på noen gir. For meg så er sekvensiell giring snillere for kassa mi enn å gire fex ifra 2. til 4. (da knaser det godt). Dog jeg har dogshift om det var noen som lurte på det. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg