klump3n Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Har en Opel omega club 93 modell med el. speil. problemet er at speilene ikke fungerer, den første røyk den dagen jeg kjøpte bilen, og den andre røyk et par dager etter :p har sjekket sikringene, og disse ser fine ut. Samt denne koblingen til denne styrings-dupedingsen ser jo også helt grei ut. kjent problem med denne omega'n at speilene ryker? evt noen som vet hvor problemet kan ligge ? Siter Opel Omega A Club - 93 - Selges VW Golf 5 Sportline 2.0 TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Skru av speilene, sjekk koblingene mellom ledningene fra døren og pluggen til selve speilet, korroderer der av og til. Ellers er det jo bare å måle hva som er feil, ikke noe som er sikrere enn det.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mai 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Du skal få speil billig av meg om de er ødelagte.. trenger du mere deler så bare å spørre, så skal jeg kaste dem etter deg.. he he sombrero Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klump3n Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Du skal få speil billig av meg om de er ødelagte.. trenger du mere deler så bare å spørre, så skal jeg kaste dem etter deg.. he he sombrero Høres bra ut, skal vel ikke se bort i fra at du får en PM når jeg får begynnt å sett litt over bilen til helga :) Siter Opel Omega A Club - 93 - Selges VW Golf 5 Sportline 2.0 TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg