Anonym010101 Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hvor ofte skal man sikfte girolje egentlig? MVH Ole :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Hvor ofte skal man sikfte girolje egentlig? MVH Ole :) Jeg vil si hver 10000. km. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg vil si hver 10000. km. :) det er litt for ofte da... holder lenge med hver 50-60 tusen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 det er litt for ofte da... holder lenge med hver 50-60 tusen.. Kommer selvfølgelig an på hva slags bil det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Kommer selvfølgelig an på hva slags bil det er. hehe uansett vis meg en bil der du bør skifte hver 10 000? kjøp heller en bra olje enn å skift så ofte... Peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 er mange biler som ikke er beregnet å bytte girolje engang på. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 er mange biler som ikke er beregnet å bytte girolje engang på. denn påstanden kjøper ikke jeg hvertfall.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 bare å ta av oljepåfyllingsskruen og sjekke av og til...Er oljen grøtete eller er ltt "sandete" så bør du skifte. På noen biltyper er det tappeplugg med magnet på, på denne vil evt spon samle seg...Denne er det viktig å rengjøre godt Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 hehe uansett vis meg en bil der du bør skifte hver 10 000? kjøp heller en bra olje enn å skift så ofte... Peri En bil? Tja.. Mazda 323 GT-R? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Noen som har noen tips til og da man skal fylle på gir olje da? Det er jo ikke bare og helle oppi ettersom noen må pumpes inn på siden av kassa. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 En bil? Tja.. Mazda 323 GT-R? det er tull... ingen biler som trenger giroljeskift hver 10 000.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Noen som har noen tips til og da man skal fylle på gir olje da? Det er jo ikke bare og helle oppi ettersom noen må pumpes inn på siden av kassa. kjøp eller lag deg en 1.5 liters flaske som har en kork med slange på... så fyller du flaska å stapper slangen i påfyllingshulle... ganske enkelt å fylle fra oppsiden! Peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 det er tull... ingen biler som trenger giroljeskift hver 10 000.... "Ok!" Det er tydeligvis stor forskjell på hva bilen trenger, og hva bilen bør ha. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 "Ok!" Det er tydeligvis stor forskjell på hva bilen trenger, og hva bilen bør ha. :rolleyes: det er klart. men du får meg ikke til å tro en bil har giroljeskift hver 10 000 ass ;) har jeg aldrig vert borti :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg