Hot Rod Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Kanskje et litt dumt spørsmål, men dersom jeg kjøper denne: http://pertronix.carshopinc.com/product_info.php/products_id/68986/D1000 Får jeg da elektronisk tenning? Hvis ikke, er slike å få kjøpt MED elektronisk tenning, eller må man alltid kjøpe det som ombygging etterpå? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Ikke dumt; Ja, dette er elektronisk tenning. Du kjenner sikkert til den originale HEI som GM har? Dette er hvertfall en forbedret en, (De originale sliter visst over 4-4500rpm), med vekter/fjærer som gir litt mer effekt, og en justerbar vakuumklokke. Greit å ha for tilpassing til "annen" motor, har montert Crane sitt sett med tilsvarende greier på en std fordeler noen ganger før. Jeg liker valget ditt av girkasse :) Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 For meg blir 3 eller 4 trinns automatgear noe cruise greier, og det er selvsagt helt greit på en dertil egnet bil. Men en hot rod er vitterlig en racer bil (selv om mange hotrods idag enten ser ut om skraphauger eller opp-jålede Dolly Duck biler). Når det handler om biler, og da særlig Amcars, er jeg dog svært subjektiv. Samtidig er jeg glad for at mange mener noe annet enn meg, for da blir det jo mangfold utav det! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg