rad3on Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg som bare skulle hjem fra å hente ny clutch... og en STOR sinna buss fant ut at han skulle kjøre RETT i ræva på meg!! doh Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 HYL! Din bil? Siden den ikke sto i lista di... Og nå er du virkelig en Honda Rævkjører... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 var nok pappa sin..... :( den hondan er BOKSTAVLIG talt rævkjørt Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Fornuftig fyr som ikke kræsjer sine egne biler sombrero Stå på Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Hjalp ikke mye det hengerfeste nei ;) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 ajjabajja..det der så ikke bra ut.. hvordan står det til med nakken din? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Det positive er vel at det ble såpass mye skader at det blir vrak da. (kan ikke skjønne annet enn at det blir det..) Bedre med cash enn bil som har har stor-rette-jobb. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 helt greit med nakken min.. verre med ho som satt baki.. ho har vondt i nakken.. :( var helt uvirkelig.. off.. er nok store sjangser for at det blir vrak.. er liksom bulker i takbjelkene.. :P eneste hengerfestet gjorde var å "fange" frontfangern til bussen... det hang igjen på bilen min etterpå.. hahha så noe vilt ut med en 1x0,5 meters glassfiber plate bak bilen... og vinga hang og slang.. har bare lagt den opp på bildene.. Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 men det kjipeste er at jeg hart kjøpt klær.. som ligger i bagasjerommet.. og det får jeg IKKE opp.. hehe og for å legge ned baksete så er det lås som må åpnes fra bagasjerommet!! :P hvor teit er det da? Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hahaha....... du ble bokstavlig talt RÆVKJØRT Mr. Mongoman!!! Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 utrolig surt dette... har du ikke lært av meg at med makt får du alt igjen da? ;) refererer til en viss takluke på e36 =) bruk makt så får du klæra dine... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 tror ikke jeg skal prøve å satse på noe vilt slossing med den bilen.. får vente til de på verkstedet har fått det ut.. hahaha Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 jeg må virkelig spørre hvordan i granskauven mekka du det der? mosa inn på høyre? side, kjørte han på deg ut fra en busslomme eller hva? lite kjipt da... også rett etter at årsavigften var betalt doh Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 er vel mosa i omtrent hele ræva.. mest på ene sida.. var i en slak sving... jeg sto stille.. skulle opp til venstre... men måtte vente på noen biler som kom i mot.. og bussen hadde litt stor fart.. og klarte ikke å bremse.. jeg prøvde så godt jeg kunne å prøve å kjøre.. men rakk ikke det.. og da så det bang da Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 veldig fæl den følelsen av å se i speilet at noen kommer i ALT for stor fart bak deg, og du ikke har mulighet til å flytte på deg en meter :S Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg