Gå til innhold

Østfold-streetmeet vår/sommer 2005

Ranger emnet


Jens

Anbefalte innlegg

tror ikke du forstår, vi er for burning, på lovlige måter..

 

når vi snakker om media så er det klart at det ikke er mange som liker "rånere" derfor er jo vi bilinteresserte.. - og burning på et illegalt treff, jaja, det er vere enn et illegalt biltreff..

 

og om noen skulle ta noen donuts/pirriser så må de gjerne gjøre det, men utfallet av f.eks. en skade / et kræsj ville være katastrofal for omdømmet vårt..

menmen, dra dit og burn du, om du har muligheten.. sombrero

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ikke lenge til nå! jeg backer alle som vil legge gummi så lenge dere ikke tar av helt og spruter gummi på biler, holder på å kjøre ned folk eller kræsje biler. har feelinga av at de fleste som burner/drifter på meetsa har snøring. et tips om noen kommer seint og skal legge breie, det er dårlig asfalt noen steder med usynlige ujevnheter.

 

la emnet ligge, ekke mye man får gjort ved å klage på det på forumet uansett.

 

 

SES!

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har hørt med grunneier osv? eller er det bare å møte opp og satse på at snuten/BT ikke kommer å er helt nazi? :scared

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes gøy ut detta sombrero

må nesten ta en tur jeg og

har aldri vært på fmv før men hører det har vært bra plass det :titties:

 

har du funnet noe til meg ennå? sombrero sendte deg en PM for en god stund sia.... :D

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har hørt med grunneier osv? eller er det bare å møte opp og satse på at snuten/BT ikke kommer å er helt nazi? :scared

 

 

Ja, akkuratt dette er veldig viktig. Vi var et par biler der en kveld og "hang". Da ble vi bortvist av en vekter som kom luskende ut fra en av bygningene.

"Dette er privat-område, så jeg ser helst at dere drar", kom det fra'n.. Så det er best vi gjør en avtale på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, akkuratt dette er veldig viktig. Vi var et par biler der en kveld og "hang". Da ble vi bortvist av en vekter som kom luskende ut fra en av bygningene.

"Dette er privat-område, så jeg ser helst at dere drar", kom det fra'n.. Så det er best vi gjør en avtale på forhånd.

 

hadde vært det beste dette ja.. noen som har mulighet for å dra innom der i morra og høre med eieren da? lønner seg jo å si ifra litt før da.. treffet er jo trossalt til helga..

 

 

det burde egentlig ikke være noe problem å ha et meet der, så lenge vi ikke sjenerer andre.. nok av plass der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi
Ja, akkuratt dette er veldig viktig. Vi var et par biler der en kveld og "hang". Da ble vi bortvist av en vekter som kom luskende ut fra en av bygningene.

"Dette er privat-område, så jeg ser helst at dere drar", kom det fra'n.. Så det er best vi gjør en avtale på forhånd.

OOOOOOOPpppsss.

Hørtes jo ikke lovende ut.

Vi var der jo ifjor, da var det dødt som i en grav bortsett fra de som kom på meetet. Derfor fikk vi inntrykk av at dette var det ultimate stedet.

Jeg vet ikke om det er noe fordel å spørre om lov. Blir det ikke bare til at vi får et nei? (men om noen spør eierne, så si at forsøpling ikke burde være noe problem. Vi klarer vel å la være det.) Vi klarer vel å oppføre oss "pent" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mener det er ett firma som heter Jotne Eiendom som har ansvar for området der, og de kan nåes på telefonnr: 69332800. For den som eventuelt skulle ta på seg ansvaret.

 

Magnus

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

 

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår