Jens Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Høres bra ut, får håpe det blir bedre. Skriv gjerne en oppdatering om noen timer, jeg kommer innom og sjekker tråden senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Har stoppa helt å regne her nå. Blir lysere og lysere, så jeg har en god feeling :) nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Har stoppa helt å regne her nå.Blir lysere og lysere, så jeg har en god feeling :) nope-mx3 jepp, lyser opp, penere vær!!! folkbør stille opp :D:D gleder meg :D å, som alle andre, skal denne :naaaws benyttes :o Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 bare vaske bilen litt snart, er ikke så gæærnt vær nå.. :) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 regner så det spruter hos meg nå...vet ikke åssen det er innafor?har folket tenkt å møte opp selv om været ikke er på topp? Dropper dette jeg, vært ute å kjørt sykkel i dag å sitter fortsatt å fryser etter 2 timer. lar treff være treff å hygger meg med filmer og pizza i en varm stue Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Dropper dette jeg, vært ute å kjørt sykkel i dag å sitter fortsatt å fryser etter 2 timer. lar treff være treff å hygger meg med filmer og pizza i en varm stue det er for dårlig nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hvordan er været i fredrikstad nå? er det regn, eller har det tørket noenlunde opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Hvordan er været i fredrikstad nå? er det regn, eller har det tørket noenlunde opp? Været er overcskyet, og det ser ut til å tørke. Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 Jeg kommer nok muligens denne gang med en ekstremt tikkende yota:p Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo323 Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 er opphold og tørr asfalt!!!!!!!! drar om to timer ca. SES!!!! tror dette blir bra!!! Siter buckle up Dorothy cause Texas is going byebye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 jepp, blir råflott! bra vær i sikte!! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^CcMuZa^ Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 noen som vet sånn ca hvor lenge det varer i dag? hadde tenkt meg en tur.. Siter www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 er vel ikke bestemt noe spesielt klokkeslett for når det slutter.. folk drar vel etterhvert.. eller vi blir bortvist av securitas/politi ;-) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^CcMuZa^ Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 er vel ikke bestemt noe spesielt klokkeslett for når det slutter.. folk drar vel etterhvert.. eller vi blir bortvist av securitas/politi ;-) hehe, åkey.. :) Siter www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mai 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2005 kommer innover jeg oxo..i den røde volvæn.. pluss en kompis i svart bolbe... håpe det blir opphold.... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg