Gå til innhold

Østfold-streetmeet vår/sommer 2005

Ranger emnet


Jens

Anbefalte innlegg

Gjest 426hemi

Joa, men dog. Er ikke barnehage heller, selv om det virket litt sånn.

Var et ganske døvt møte egentlig. Skjønner ikke hva som er vitsen med å bare stå og prate på et streetmeet, det er jo jævla kjedelig?

Prate gjør jeg hver jævla dag, da går det an å gjøre noe annet enn det man pleier når det først er streetmeet.

Skjønner meg ikke på de folka som synes det viktigste i livet bare er å stå og prate. Det virker som det er nok av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest 426hemi
Det kom en som har en Cosworth, og de bilene er jo kule da, syns i allefall jeg da.

Ja enig der. Særlig vingebilene. Du har ikke vurdert å bytte ut 7 serien med en M3 da? 6 trinns manuell og over 300 hk må jo være morsommere enn automat og v8 i den 2 tonn (?)tunge 7 serien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Da er det jo like greit å ta den med... Var jo ikke noe ungehyl og skrik uansett som noen mente det var (hvordan de kunne høre det i Bmw`n med alt lukket er en gåte....) "

 

Vi hadde takluka på gløtt.

 

"Var mye der jeg ikke syntes er noe kult heller, men jeg snakker jo med eierne allikevel, for alle som kommer dit er interessert i bil."

 

Joda, alle er interessert i bil, men noen tar den ut helt feil, sånn som og montere neonlys i grillen på en Golf. (Det neonlysrøret stod på skakke) Og slike ting orker ikke jeg å se på, sorry, men sånn er nå jeg da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja enig der. Særlig vingebilene. Du har ikke vurdert å bytte ut 7 serien med en M3 da? 6 trinns manuell og over 300 hk må jo være morsommere enn automat og v8 i den 2 tonn (?)tunge 7 serien

 

Jeg har vokst ifra humpetitt biler, for meg skal det være topp komfort når jeg cruiser rundt på landeveien. På bane skal det gå sidelengst så derfor bakhjulstrekkere og masse power, Cosworth med andre ord. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den du, den er helt greit det vettu, og ja, jeg skulle gjerne ha vært litt sosial, noe jeg også er under de rette omstendigheter, men jeg er sosial med de jeg føler jeg har noe og være sosial om, jeg har jo ikke så mye interesse for gnagere og plastikk kjerrer med 90hk, og ikke har jeg interesse for og prate om barnegråt og hvordan man oppdrar ett barn, ikke på ett biltreff i allefall. Jeg så jo ingen andre heftige Beeemer, jeg så heller ingen Cosworth eller en heftig Audi, så hvorfor blande seg inn blandt dere da? Hva har vi til felles, jo at vi liker biler og miljøet rundt, men jeg liker ikke råne biler, sånn som de fleste bilene var så derfor gadd ikke jeg å springe rundt blandt dere.

 

"neste gang kan alle med under 250hk holde seg hjemme" (IRONI) , er noe som heter penger smarten, hvorfor du gidder å syte på forumet i ettertid er en gåte for meg, om du ikke vil "blande" deg inn. sytinga di om barnegråt irriterer meg akkurat like mye som grineunger. jeg gikk desverre glipp av treffet (kom litt før ti) men forstår det som at det ikke var no gøy uansett?

buckle up Dorothy cause Texas is going byebye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"er noe som heter penger smarten"

 

Men folk bruker jo uanstendig mye penger på plastikk da, hvorfor kan dem ikke bare spare disse pengene og kjøpe noe skikkelig istedefor?

 

 

 

"hvorfor du gidder å syte på forumet i ettertid er en gåte for meg"

 

Det var noen som lurte på om hvorfor vi ikke kom ut av Beeemeren og jeg gav ett ærlig svar på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

Må også minne på at det er noe som heter interesser, evner og kunnskaper.

Man er ikke avhengig av masse penger for å ha en bil med over 250 hk.

Det er faktisk mulig å få til noe man vil, bare man vil det sterkt nok.

Hadde folk brukt huet litt mer, hadde mye vært gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"er noe som heter penger smarten"

 

Men folk bruker jo uanstendig mye penger på plastikk da, hvorfor kan dem ikke bare spare disse pengen og kjøpe noe skikkelig?

 

 

 

"hvorfor du gidder å syte på forumet i ettertid er en gåte for meg"

 

Det var noen som lurte på om hvorfor vi ikke kom ut av Beeemeren og jeg gav ett ærlig svar på det.

 

Nå er det vel kanskje slik at det du mener er skikkelige biler ikke er det andre mener er skikkelige biler....

 

Er noe som heter smak og interesser... og jeg interesserer meg null niks for store tunge tyskerbrakker...

Men jeg snakker gjerne med de og ser på bilen uansett.

Er heldigvis ikke så sær at jeg sitter i bilen til det kanskje kommer en "kul" bil jeg liker...

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel kanskje slik at det du mener er skikkelige biler ikke er det andre mener er skikkelige biler....

 

Er noe som heter smak og interesser... og jeg interesserer meg null niks for store tunge tyskerbrakker...

Men jeg snakker gjerne med de og ser på bilen uansett.

Er heldigvis ikke så sær at jeg sitter i bilen til det kanskje kommer en "kul" bil jeg liker...

 

nope-mx3

 

Jupp, det er noe som heter smak og interesse, så hvorfor kan ikke du da bare respektere det at noen ikke liker biler uten sjel som det du triller rundt i? Så skal jeg også respekter det at noen ikke liker Tyskerbrakke, noe jeg også gjorde igår kveld, respekterte altså. Jeg lot jo dere barna være i fred og jeg lot jo dere springe rundt disse japseblekkene uten at jeg blanda meg inn. Jeg satt heller og kosa meg inne i bilen, varmt trygt og godt. Jeg er vel ikke sær av den grunn? :)

 

Og du, hele kvelden ble jo feil når det kom folk med barn dit, og når han med det spebarnet kom til, ja da ble hele kvelden liksom komplett ødelagt. Så det var også en av grunnene til at jeg valgte og bli der jeg satt, jeg måtte jo bare bivåne det hele fra orkesterplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, det er noe som heter smak og interesse, så hvorfor kan ikke du da bare respektere det at noen ikke liker biler uten sjel som det du triller rundt i? Så skal jeg også respekter det at noen ikke liker Tyskerbrakke, noe jeg også gjorde igår kveld, respekterte altså. Jeg lot jo dere barna være i fred og jeg lot jo dere springe rundt disse japseblekkene uten at jeg blanda meg inn. Jeg satt heller og kosa meg inne i bilen, varmt trygt og godt. Jeg er vel ikke sær av den grunn? :)

 

Og du, hele kvelden ble jo feil når det kom folk med barn dit, og når han med det spebarnet kom til, ja da ble hele kvelden liksom komplett ødelagt. Så det var også en av grunnene til at jeg valgte og bli der jeg satt, jeg måtte jo bare bivåne det hele fra orkesterplass.

 

Eneste som ødelegger ting, er folk som deg.....

Er jo tydelig at det eneste som er kult er det du mener, alt annet er bare dritt.

 

Glad jeg ikke er en så sær og ignorant person som deg.

Håper virkelig ikke du kommer på neste treff....

Og for å si det slik, jeg synes nå det tyskerskrotet (med prøveskilt) du kjører har minst like lite sjel som min...

Jeg har iallefall skilter på min.....

 

Og når kvelden ble ødelagt fordi det var 1 unge og 1 spebarn der, hvorfor gadd du å sitte i bilen? hvorfor kjørte du ikke vekk istedet?

På meg virker det som du er den desidert største ungen som var der igår...

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, det er noe som heter smak og interesse, så hvorfor kan ikke du da bare respektere det at noen ikke liker biler uten sjel som det du triller rundt i? Så skal jeg også respekter det at noen ikke liker Tyskerbrakke, noe jeg også gjorde igår kveld, respekterte altså. Jeg lot jo dere barna være i fred og jeg lot jo dere springe rundt disse japseblekkene uten at jeg blanda meg inn. Jeg satt heller og kosa meg inne i bilen, varmt trygt og godt. Jeg er vel ikke sær av den grunn? :)

 

Og du, hele kvelden ble jo feil når det kom folk med barn dit, og når han med det spebarnet kom til, ja da ble hele kvelden liksom komplett ødelagt. Så det var også en av grunnene til at jeg valgte og bli der jeg satt, jeg måtte jo bare bivåne det hele fra orkesterplass.

 

Herregud da man, hvorfor ikke bare holde deg hjemme visst det er så ille ? Jeg stod midt i klyngen med folk der nede og jeg ble ikke plaget av at noen hadde med et barn....

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Glad jeg ikke er en så sær og ignorant person som deg.

Håper virkelig ikke du kommer på neste treff...."

 

Disse treffene er vel for alle? :) Du skriver i allefall noe om det du...

 

 

"Og for å si det slik, jeg synes nå det tyskerskrotet (med prøveskilt) du kjører har minst like lite sjel som min...

Jeg har iallefall skilter på min....."

 

Jeg har skilter på den jeg også, årskjennemerke heter det og ikke prøveskilt, og jeg har vel bedre forsikring på de en det du har på Japseskrotet ditt. :)

 

"Og når kvelden ble ødelagt fordi det var 1 unge og 1 spebarn der, hvorfor gadd du å sitte i bilen? hvorfor kjørte du ikke vekk istedet?

På meg virker det som du er den desidert største ungen som var der igår..."

 

Jeg ble på en måte fasinert over dere der dere sprang rundt disse Japseblekkene, så lurte jeg også på hva dere syns er så spennende med en Nissan Primera, prøvde og finne det ut der jeg satt og kosa meg glugg ihjel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår