devilbird Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 omega er en sjefs bil.. har en selv men den begynner å bli litt shabby.. hvordan fjernet du merkene?? ble det hull etter de?? og hvor har du funnet styling til Carlton?? har leitet drit lengen men kun funnet en front fanger utenom lotus og 3000 fangeren.. personlig syntes jeg evo500 fangeren er pen men finner den ikke til salgs noen steder.. så en i et tildigere svar som lurte på hvordan omegaen så ut med bakrute senker.. så en i stavanger området i fjord og den var nice.. har lyst å gjøre det selv.. skal fikse opp bilen eller kjøpe ny.. min er så full av rust og jeg kan ikke sveise.. pluss at motoren er sliten Siter Streetsliderz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Bakrutesenker? hva er det? Om du søker litt rundt på nettet på bilsider, kan du finne mye rart. Prøv å ikke bare søke på Opel omega, og Vauxhall carlton, pga disse bilene har svært lite treff, og vil derfor ikke vises i søkemonitorer. Prøv derfor å søk litt på engelske stylingsider og finn vauxhall carlton, og likens med andre europeiske sider, finn opel omega a. For å fjerne merkene brukte jeg enkelt et skruhjern som jeg tok under merkene, åsså vippet jeg de av. Ble selvførgelig ikke hull igjen etter de, ettersom emblemene er sotte på bilen i ettertid. så brukte jeg ei plastskrape og negeln for å fjerne den gummien som var igjen. Viste ikke av noe kjemikaler å bruke, pga ville ikke skade lakken ennå. Men faen, bruker du negeln, vær obs på å få jævli vondt etterpå. Begynte å blø under negeln jeg. Vondt...:P Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devilbird Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 bakrutesenker det er en liten glasfiberplate med omtrent samme bredde somd en videokasset og strekker seg like langt som det ruten er, denne blir som regel plassert øverst på bakruten du har ingen adresser til sider med en del styling på da? om du hadde brukt wd-40 og eller tjærefjærner hadde det vikret ganske bra.. det er noen biler det blir hull etter merkene.. for å fjærne de anbefaler eg en hårføner, litt tanntråd, et gammelt bankkort eller noe i den duren og noe som fjærner limen (wd-40 eller tjærefjerner) Siter Streetsliderz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 hei igjen hvilke emblemer tok du bort? ALLE merkene, inkludert opellogoene? eller bare de "GL,LS,CD" merkene på siden og "opel omega, 2.0i" bakpå? har fundert litt på dette jeg og, men har liksom ikke heeelt klart å bestemme meg enda... men når det er så enkelt, så er det jo greit å få til ^^ *gå løs på bilen med WD40 og skrujern* har du noen store bulker å snakke om, eller er det bare sånne man må se bilen fra en spesiell vinkel for at lyset skal vise dem? har en del av de siste jeg, og dem irriterer meg noe grenseløst! Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg hadde kanskje tatt av GL ettersom dette er den snåleste utgaven, og 2.0 liter er heller ikke noe og skryte av, men hadde behold Omega merket helt klart! CD eller MV6 skal du ha;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 hm GL den snåleste? mener LS er de minst utstyrte jeg? har en LS jeg, og den finnes det ikkeno luksus i :P er nesten som en rallybil *flire* ikke elvinduer, ikke takluke, ikke AC, ikke Kjørecomputer, ikke armlene, ikke noe..er hengerfeste da, men den virker ganske ettermontert ^^ (skal forresten bort asap) mener det er LS - GL - CD - Club kan jeg ha rett i dette? Siter ---What does this button d.....--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Jeg fjerna alt bortsett fra merket på panseret. bilen så mye bedre ut etterpå. ! Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devilbird Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 hmGL den snåleste? mener LS er de minst utstyrte jeg? har en LS jeg, og den finnes det ikkeno luksus i :P er nesten som en rallybil *flire* ikke elvinduer, ikke takluke, ikke AC, ikke Kjørecomputer, ikke armlene, ikke noe..er hengerfeste da, men den virker ganske ettermontert ^^ (skal forresten bort asap) mener det er LS - GL - CD - Club kan jeg ha rett i dette? mener det er de modellen jeg og har hørt om... har også LS (Lite Stajsh, hehe) har henger feste på min, tviler på at mitt er ettermonter siter som f.. stoppet en merce 230d uten problemer Siter Streetsliderz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Kommer det snart nye bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg