Islanwind Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Eksosanlegget mitt har knukke på midten, og må få festa det igjen.. Lyddemperen er jo ganske tung, og den seig ned i bakken etter eg prøvde i går.. Noen som har forslag til ka eg kan bruke for å feste den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kubbikkåre Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 De har forskjellige universaloppheng på bilxtra og biltema... Siter Har for tiden: 1997 520 BMW Touring og 1994 VW Golf 1,4 (!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Takk.. Men tok og sveiste sammen igjen det gamle, så nå funker d ;) De har forskjellige universaloppheng på bilxtra og biltema... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Takk.. Men tok og sveiste sammen igjen det gamle, så nå funker d ;) Eentlig så burde du fått tak i en vibrasjonsdemper, slik att du ungikk friksjon mellom eksosen og karosseriet. Men hvis det henger greit og ikke hele bilen vibrerer når du kjører så er jo ingenting bedre enn det... Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Det meste vibrerer i den bilen...hehe.. men viss den går i eit par mnd til er eg fornøyd :P Eentlig så burde du fått tak i en vibrasjonsdemper, slik att du ungikk friksjon mellom eksosen og karosseriet.Men hvis det henger greit og ikke hele bilen vibrerer når du kjører så er jo ingenting bedre enn det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg